تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی برای ارائه خدمات ارزی به مشتریان بدون محدودیت مکانی و زمانی، ساخته و پیاده سازی می گردد. امروزه کسب و کارهای اینترنتی در حال رونق گرفتن بوده و بازار تجارت سنتی جای خود را به فضای اینترنتی و کسب و کار در فضای مجازی می دهد. در این عرصه جدید افرادی که این دنیای جدید را به خوبی بشناسند و بتوانند از امکانات آن بطور مطلوبی بهره گیرند به پیشرفت و موفقیت تجاری نائل خواهد شد.

قبل از ورود به بحث در خصوص شاخصه های طراحی سایت صرافی تاکید بر این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن نیاز به تخصص های  خاص خود دارد. بنابراین فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را  بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت صرافی

مزیت طراحی سایت صرافی؟

از جمله مشاغلی که مراجعات اینترنتی و آنلاین به آن با رشد چشمگیری مواجه بوده است، خدمات صرافی می باشد.

طراحی وب سایت صرافان موجبات ارایه خدماتی همچون : نقل و انتقال ارز از خارج کشور، اطلاع رسانی نرخ های ارز، تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر، امور مربوط یه ارزهای بین المللی، خرید و فروش ارز و … را در سریع ترین زمان ممکن و بدون مراجعات حضوری فراهم می سازد. لذا مشتریان می توانند در هر لحظه و بصورت 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی فقط با دسترسی به اینترنت از طریق وب سایت صرافی اقدام به خرید ارز و یا به انجام دیگر امورات ارزی خود بپردازند.

صرافان علاوه بر اینکه به کار فروش ارز و تبدیل ارز می پردازند بایستی از طریق ابزار قدرتمند و دقیقی از آخرین نرخ های بازار ارز و تغییر و تحولات آن آگاهی یابند و آنها را در اختیار مشتریان و مراجعان قرار دهند. پیام آوا با طراحی  سایت صرافی قدرتمند و هوشمند و ایجاد سیستم مدیریت صرافی، ارایه خدمات آنلاین و بهینه و مطلع ساختن آنها از تحولات بازار سکه و ارز را مهیا و میسر ساخته است.

بخش های مختلف طراحی سایت صرافی

  • معرفی و اهم خدمات صرافی
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت سکه
  • طراحی صفحه نمایش نرخ حواله
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات و آنالیز و تحلیل بازار ارز و سکه
  • طراحی نمودار آنلاین نوسانات و تغییر قیمت برای سکه، ارز و طلا
  • طراحی صفحه خرید و فروش اینترنتی ارز برای انجام معاملات ارزی بصورت مجازی
  • ایجاد حساب کاربری برای کاربران عضو سایت
  • طراحی و ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان فعال و دائمی
  • طراحی سیستم تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر
  • طراحی سیستم نقل و انتقال ارز بصورت اینترنتی
  • طراحی بخش خدمات ارزی برون مرزی
  • طراحی سیستم عملیات مربوط به حواله‌های ارزی
  • طراحی و پیاده سازی بخش تبدیل پول به ارز کشور مقصد
  • طراحی ماشین حساب هوشمند
  • طراحی قسمت ثبت قیمت ارز مرجع و ثبت اتوماتیک سایر قیمت ‌ها بر اساس نرخ تبدیل روز جهانی و سودهای تعیین شده

طراحی سایت صرافی

ویژگی های پیام آوا در طراحی وب سایت صرافان

شرکت پیام آوا با در نظر گیری اینکه “امنیت” مهمترین مقوله در ساخت و طراحی سایت هایی می باشد که خدمات پولی و ریالی و یا معاملات تجاری در آنها انجام می گیرد، با رعایت اصول و موازین فنی و استانداردهای طراحی سایت، ضریب نفوذ به اینگونه سایت ها به حداقل ممکن رسانده تا وب سایت صرافی از حملات هکرها و دزدان اینترنتی مدر امان بماند و سطح آسیب پذیری آن به صفر برسد و در نتیجه اعتبار و پایداری سایت بالا رفته و موجب جلب اعتماد مراجعان سایت گردد.

همچنین این روزها بحث بر سر مفهوم بهینه سازی سایت زیاد شده است. پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت صرافی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

پیام آوا گواهی امنیتی SSL را بر روی سایت های صرافی بکار می گیرد که علاوه بر افزایش سطح امنیتی، نتایج مثبتی نیز در بهینه سازی سایت و جلب اعتماد کاربران دارد.بکارگیری آخرین فناوری های روز دنیا در ساخت وب سایت های صرافی، اجرای گرافیکی و منحصر به فرد، سرعت بالای لود شدن و بالا آمدن سریع صفحات سایت، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از مهمترین ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت صرافی می باشد.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد