تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

7 دلیل موفقیت بیشتر افراد تنبل

خیلی از افراد تنبل به موفقیت های بزرگی دست یافته اند. تاریخ نمونه های زیادی در اختیار ما قرار می دهد. تنبلی چیزیست که هرکسی تا حدودی دارد. ما اغلب این ویژگی را بد تلقی می کنیم. اما اگر واقعا بد نباشد چطور؟ اگر به موفقیت کمک کند؟ مطمئنا خیلی از شما از این رویکرد خوشتان می آید. به عنوان مثال، چارلز داروین بسیار تنبل بود. معلمان و والدینش از آموختن ریاضی و دستور زبان به او رنج می بردند.

گاهی بین ساعات کلاس می خوابید. حتی وقتی به علوم تجربی علاقه مند شد، عجله نمی کرد و سال ها طول کشید تا کارهایش را چاپ کند. مثال دیگر وینستون چرچیل است. او در مدرسه کمترین نمره ها را در کلاس می آورد و حتی به کالج نرفت. نسبت به ورزش کاملا بی میل بود و فعالیت مورد علاقه اش نشستن روی صندلی گهواره ای بود. او بعدها تبدیل به یک سیاست مدار موفق شد. بسیاری از مردان بزرگ دیگر همچون انیشتین، نیوتون، پیکاسو و مندلیف افراد بسیار تنبلی بودند. بااین اوصاف، به موفقیت های غیرقابل باوری دست یافتند و در تمام جهان شناخته شدند. این موضوع ثابت می کند که افراد تنبل هم می توانند به موفقیت های بزرگ دست یابند. تنبلی ممکن است مزیت بزرگی باشد. در ادامه دلایلی مبنی بر اینکه احتمال موفقیت افراد تنبل کم نیست، ارائه شده است.

1- مبتکر هستند.

افراد تنبل در سازماندهی کارهایشان بسیار خلاقند. آنها زمانشان را روی جزییات غیرضروری هدر نمی دهند و مستقیم به هدف می پردازند. یک کارمند تنبل همیشه برای بهینه سازی و خودکار کردن تمام فرایندهای تکراری در شغلش راهی پیدا می کند. چرا که برای یک فرد تنبل هیچ چیز آزاردهنده تر از یک کار خسته کننده و تکراری نیست. افراد تنبل همیشه سعی دارند زندگی را آسان تر کنند. انسان ها برای خاکبرداری تنبلی می کردند، پس ماشین حفاری اختراع کردند. برای تمیزکاری خیلی تنبل بودند، جاروبرقی ساختند. چه کسی می داند، شاید افراد تنبل مخترع تمام اختراعات جهان بوده اند!


سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

article_image_one_575.jpg

2- کارآفرینی می کنند.

افراد تنبل اغلب ابتکار عمل دارند. ایده ها و پروژه های زیادی در سر دارند چرا که ذهنشان از افکار و مسئولیت های بیش از حد پر نشده است. برایشان مهم است که فرایند کاریشان خسته کننده نباشد و حتما نتیجه بدهد.

3- می دانند چه موقع استراحت کنند.

مهم ترین چیز این است که بدانید چه موقع استراحت کنید. افرادی که به خودشان فشار می آورند و خودشان را خسته می کنند زودتر پیر می شوند و حافظه ی خود را از دست می دهند.

4- آرام تر هستند.

افراد تنبل در هیچ کاری عجله نمی کنند و از این شاخه به آن شاخه نمی پرند. بلکه از زمان خود استفاده کرده و کارها را یکی پس از دیگری انجام می دهند. درحالیکه برخی وحشت کرده، حواسشان پرت می شود و کامل به وظایف خود رسیدگی نمی کنند. تنبل ها نگرانی کمتری دارند و با خونسردی کار خود را انجام می دهند.

5- اهداف خود را می دانند.

افراد تنبل می دانند چطور اهداف خود را اولویت بندی کرده و روی آنها تمرکز کنند. آنها برای توجه به اولویت های دیگران بیش از اندازه تنبل هستند بنابراین روی اهداف خود وقت می گذارند.

6- مجبورند باهوش باشند.

تنبل بودن در محل کار ذهن بزرگی می خواهد. باید روش هایی را پیدا کنید تا بتوانید مدتی بیکار باشید و در عین حال بتوانید در زمان کوتاهی کارها را به موقع تحویل دهید. کارمندان اغلب یا باهوش هستند یا کندذهن، تنبل هستند یا زحمت کش. اگر باهوش و تنبلید، احتمالا کارآمدترین کارمند شرکتتان خواهید بود.

7- از تکنولوژی هایی استفاده می کنند که امکان تنبلی را برایشان فراهم کند.

در زمان حاضر، برنامه ها، اپلیکیشن ها و گجت های بسیار زیادی وجود دارد که به مردم کمک می کند سرعت عمل بیشتری داشته باشند. افراد تنبل آنها را می شناسند و برای انجام دو برابر کار بیشتر، از آنها استفاده می کنند. بعنوان مثال، اگر روی اسناد و مدارکی کار می کنند، صرفا آن را یادداشت نمی کنند و برای وکیل، ویرایشگر یا مدیر بفرستند—چرا که زمان بر است. بلکه یک google doc درست کرده، به افراد دیگر امکان دسترسی می دهند تا همزمان اصلاحات لازم را انجام داده و یا آن را تایید کنند. این کار کل فرایند را آسان تر خواهد کرد، زمان زیادی را ذخیره کرده و اجازه می دهد برای مدت زمان بیشتری تنبل باشند. آرنولد لودویگ، پروفسور آمریکایی، هزار نفر از افرادی را که به موفقیت های بزرگ دست یافته اند، بررسی کرد. او به این نتیجه رسید که جدا از استعدادهای ذاتی، هر انسانی نیاز دارد اتلاف وقت کند. قطعا این امر با عصر حاضر و سبک زندگی ما تناقض دارد، اما حتی انیشتین می گوید خستگی ابزاری مناسب برای توسعه خلاقیت و تخیل شماست.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

6 سوال برای پیدا کردن راه حل در افت ناگهانی سایت

ترافیک سایت شما روز به روز کاهش پیدا می کند .این اتفاق می تواند در یک چشم به هم زدن رخ دهد ، تمام رویای های شما به یک واقعیت دردناک تبدیل می شوند .شاید این اتفاق برای سایت شما نیز رخ داده باشد که ناگهان موارد جستجوی سایت شما رفته رفته در صفحه های اول موتورهای جستجو کم و کم تر شود و ترافیک سایت شما تا ۸۵ درصد کاهش پیدا کند .

اگر شما هم درگیر این بحران هستید ، میتوانید از این مقاله به خوبی بهره مند شوید .این مقاله شش پرسش و پاسخ را به ترتیب اهمیت ایجاد نموده تا شما دلیل یا دلایل افت ناگهانی سایت خود در موتورهای جستجو را بیابید.قبل از شروع پرسش و پاسخ ، در صورتی که سایت خود را از قبل در Google Webmaster ثبت نموده اید ، با استفاده از اکانت جیمیل خود وارد بخش Google Analytics شده و به در منوی سمت چپ سایت ، مراحل زیر را طی نمائید :

Traffic Sources->Sources->Search->Organic and select a 6 month date range

article_image_one_183.jpg
article_image_two_183.jpg

حال برای سایت شما یک نمودار رسم می شود که آمار بازدید از سایت شما را در ۶ ماه گذشته نمایش می دهد ، اگر این نمودار ، همانند شکل فوق باشد . حتما سایت شما با یک مشکل جدی رو به رو می باشد .( تصویر شماره 1)

سوال اول : آیا Google Analytics به شما اخطار یا راه پیگیری نداده است؟
شاید زمانی که افت ناگهانی جستجو برای سایت شما رخ می دهد ، Google Analytics ، پیغامی مبنی بر حل این مشکل به شما داده باشد برای اطلاع از پیغام و همچنین رفع ابزار های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده نمائید همانند:
۱) افزونه ای برای فایرفاکس https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/ga-is-google-analytics-install/
۲) افزونه ای برای گوگل کروم (ساخت شرکت گوگل ) : https://chrome.google.com/webstore/detail/jnkmfdileelhofjcijamephohjechhna

سوال دوم : آیا تغییر ناگهانی در وب سایت رخ داده است ؟
گاهی اوقات پیش می آید که سایت خود را مجددا طراحی می نمائید (طراحی دوباره)، یعنی چند روزی سایت به نمایش گذاشته نمی شود و همچنین آدرس دیگری را در این چند رو فراهم نکرده اید که ، سایت شما در این مدت به آدرس دیگری redirect شود ، این عمل یاعث نابودی رتبه سایت شما می شود ، علاوه بر این ، این تغییرات ممکن است فقط به طراحی مجدد قالب محدود نشود ، بلکه اگر شما محتوای سایت خود را حذف کرده باشید یا اینکه به گونه ای حذف شده باشند یا ساختار سلسله مراتبی سایت خود را تغییر داده باشید ، این کار عواقب چندان جالبی را برای شما نخواهد داشت ، برای حل این مشکل نیز یک راه گریزی نیز وجود دارد ، برای این کار شما می توانید از پایگاه Wayback Machine استفاده نمائید ، این پایگاه ، Archive مطالب سایت شما را نگهداری خواهد کرد .

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

نکته :

این پایگاه از دامنه های ir پشتیبانی نمی کند.!

در ضمن اگر شما از یک CMS خاص برای مدیریت سایت خود استفاده می نمائید ، در صورتی که یک تغییر ناگهانی ناخواسته در سایت شما پیش آید. این CMS ها Log هایی را ذخیره می کنند که دلیل این کار را برای شما بیان خواهند کرد.

سوال سوم : آیا سایت شما هک شده است؟
همیشه هک کردن یک وب سایت به معنای از بین بردن آن نیست ، هکرها ممکن است بدون این که شما متوجه شوید ، سایت شما را به یک اسپم تبدیل کنند ، حتی می توانند یک دایرکتوری پر از اسپم در سایت شما ایجاد نمایند ، بدون اینکه شما متوجه شوید ، و زمانی که موتورهای جستجو به سراغ سایت شما می آیند ، سایت شما را به عنوان یک سایت اسپم تشخیص داده و بدین گونه رتبه سایت شما ویران می شود.
نصب ابزار وب مستر گوگل و بینگ مایکروسافت کمک بسزایی در امر تشخیص آسیب پذیری سایت خواهند نمود ، همچنین استفاده از کلمه کلیدی links برای وب سایت ها همانند links:yoururl در گوگل شما را در شناسایی اسپم ها راهنمایی می نماید.
مراحل جلوگیری از هک شدن سایت بستگی به CMS مورد استفاده توسط سایت دارد ، این موارد می تواند شامل ، Backup گیری از اطلاعات و محتویات سایت ، تغییر پسورد FTP ، کلمه عبور سایت و پایگاه داده باشد.
به صورت عمومی برای حفظ امنیت بیشتر سایت خود سعی کنید :

همواره از آخرین نسخه CMS سایت خود استفاده نمائید
از کلمات عبور (Passwords) پیچیده و ترکیبی استفاده نمائید .
از ورژن های مختلف سایت خود به صورت اتوماتیک Backup بگیرید.
از ابزارهای وب مستر بینگ و opt-in در ایمیل ها استفاده نمائید.
نکته :
Opt-in به معنای جمع آوری ایمیل ها می باشد البته نه برای سوء استفاده به عنوان اسپم .

سوال چهارم : آیا موتورهای جستجو ، الگوریتم خود را آپدیت کرده اند ؟
زمانی ممکن است سایت شما در عین بروزرسانی ، انجمن خوب ، وبلاگ خوب و… به طور ناگهانی دچار افت قابل توجهی از سوی موتورهای جستجو شود ، اگر وب سایت شما نیز قربانی یک به روزرسانی الگوریتم می باشد .در ابتدا باید تجزیه و تحلیل کنید که موتورهای جستجو در الگوریتم جدید خود ، نسبت به چه استراتژی هایی حساس شده و ان را تقلب به حساب می آورد ، اگر این مسئله تغییر الگوریتم به صورت عمده باشد ، ممکن است لازم باشد شما نیز ساختار سلسله مراتبی سایت خود را از قبیل محتوا ، لینک ها و … تغییر دهید.

سوال پنجم :آیا شما در رتبه بندی توسط موتورهای جستجو مجازات شده اید؟
اگر موتورهای جستجو الگوریتم خود را آپدیت کنند و شما همواره خود را به صورت متقابلی بروزرسانی نکنید ، شما دچار یک افت قابل توجه از لحاظ رتبه بندی خواهید شد ، به طور خلاصه ممکن است که شما در گذشته از لینک های خراب یا محتوای اسپم در سایت خود استفاده کرده باشید و با الگوریتم جدید موتورهای جستجو مواجه شده باشید ، این الگوریتم های جدید ، لینک ها و محتوای اسپم شما را شناسائی نموده اند ، و اینگونه سایت شما با افت رتبه بندی مجازات خواهد شد ، برای حل این مشکل بهتر با یک مشاور سئو مشورت نمایید.

سوال ششم : آیا سایت شما قربانی سئو منفی نشده است ؟
اگر شما هیچکدام از ۵ مشکل قبلی را نداشته اید ، و هنوز هم شما دچار افت ناگهانی در موتورهای جستجو می باشد ، ممکن است که شما قربانی سئو منفی شده باشید ، سئوی منفی مجموعه فعالیت هایی است که معمولاً رقیبان کاری شما در اینترنت برای کاهش رتبه سایت شما و نمایش سایت خود در رتبه های بالاتر صفحه نتایج گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر انجام می دهند.برای کمک به حل این مشکل ، ابزارهایی طراحی شده که می توانید از آن ها برای حفاظت سایت خود در برابر سئوی منفی استفاده نمائید . به زودی در بخشی دیگر به معرفی این ابزار ها می پردازیم.

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

4 ویژگی لازم شخصیتی یک گروه

داشتن یک تیم قوی که از کسب و کارتان پشتیبانی و حمایت می کند این اجازه را به شما خواهد داد تا با ترکیب قوت ها و استعدادهای همه ی افراد، بهتر و قوی تر باشید امّا صرفاً یک گروه از افراد تیم قوی ایجاد نمی کند. کسب و کارهای مستقل به دلیل اعضای تیم خود که در شرکت کار می کنند قوی هستند.

یک تیم قوی و حمایتی، نیازمند چندین نوع خصوصیت شخصیتی کلیدی است تا به حداکثر پتانسیل رشد و موفقیت دست پیدا کند. اگر شما به دنبال استخدام برای موقعیت های شغلی مدیریتی می باشید یا اجرای برخی استراتژی ها یا ایجاد تیم بزرگتر، مطمئن شوید که شما این چهار جز ضروری را در نظر گرفته اید:

1- فرد رویاپرداز

هر تیمی نیازمند فردی بسیار خوش بین با رویاها و آرزوهای بزرگ برای شرکت خود می باشد. آنها به شما کمک خواهند کرد تا اهداف بلند مدّت جاه طلبانه (بلندپروازانه) داشته باشید و در زمانی که وضعیت دشوار و سخت است به مسیر خود ادامه دهید. بیشتر کارکنان ما عادت کرده اند تا فقط به وظایف روزانه یا هفتگی خود برای رسیدن به اهداف ماهانه یا فصلی تمرکز داشته باشند. برای روحیه کارکنان فوق العاده خواهد بود تا رویاهای بزرگ و آینده ای روشن برای شرکت خود در نظر داشته باشند. چنین آرزوها و آرمان های مثبتی به وظایف روزانه معنای بیشتری می دهند و انرژی انگیزشی بالایی برای تیم شما فراهم می آورند. اگر شما مدیران یا موسسان رویایی و خوش مشرب در تیم خود ندارید، به دنبال یک رهبر تشویق کننده برای کامل کردن تلاش های تیم سازی خود باشید.

article_image_one_577.jpg

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

2- عامل انجام دهنده

رویاهای بزرگ برای هر شرکتی ضروری هستند امّا به همان اندازه عامل انجام دهنده نیز مهم می باشد کسی که می تواند طرح های بزرگ را به برنامه های عملی مشخصی تبدیل کند. این عضو کامل کننده ی تیم شما، جلسات را برگزار خواهد کرد تا مطمئن شود که به همه ی نکات گفتگو و توافق برای پیگیری وظایف یا تکالیف خاص اشاره شده است. این شخص در حال حاضر ممکن است به عنوان مدیر پروژه در شرکت شما نقش ایفا کند، اگر چنین است حتماً آنها را برای فرصت های بزرگتر و نقش های کلیدی تر برای رشد کسب و کار خود در ذهن داشته باشید. از آنها کمک بگیرید تا چشم انداز شما را به یک برنامه عملی سالیانه تبدیل کنند.

3- کارشناسِ داده

به طورکلی، همه ی کسب و کارهای کوچک باید بیشتر به سمت عملیات های داده محورحرکت کنند. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در مستقیم ترین و هموارترین مسیر قرار دارد. نقاط داده ای متفاوت زیادی وجود دارند که می توان خصوصاً در فضای دیجیتال ضبط کرد. امّا کدامیک برای شرکت شما اهمیت بیشتری دارد، اهداف یا صنعت شما؟ کارشناسِ داده بیشتر از یک کارشناس یا جمع آوری کننده ساده است. آنها داده ها را دوست دارند و ضعف ها و قوت های هر نقطه پیچیده را درک می کنند و آنها را به هم مرتبط می سازند. اگر شما در جستجوی یک کارشناسِ داده هستید به دنبال پس زمینه های علاقه و اشتیاق باشید نه فقط ریاضی. همچنین این روزها کارشناسِ داده بطور باورکردنی مسلط به فضای دیجیتال و نرم افزارهای ادراکی (هوشمند) می باشند. مهم نیست که شما در چه صنعتی هستید داده، کلید رشد شما است.

4- فردی با لبخند دوستانه

مردم و مشتریان هنوز هم پایه و اساس بسیاری از کسب و کارها را تشکیل می دهند. لبخند دوستانه برای تحت تأثیر قراردادن افرادی که با آنها در کسب و کار خود تعامل یا همکاری دارید، ضروری است. ربات ها یا سیستم های خودکار هرگز قادر به کاهش تنش یا ایجاد یک رابطه دوستانه همانند لبخند دوستانه نخواهند بود. شما چه این شخص را به عنوان سخنگوی خود یا نماینده خدمات مشتریان یا شرکت کننده دائمی در جلسات بکار بگیرید، این عضو ضروری تیم به رشد کسب و کارتان از طریق تسلط یافتن به ارتباطات انسانی به شما کمک خواهد کرد . هیچ تیم سازی بدون لبخند دوستانه کامل نیست.

مهم نیست که شما کجا این اجزای کلیدی را پیدا می کنید، با یک آموزش مختصر و توجّه فردی شما می توانید اعضای تیم را به رهبران قدرتمندی برای شرکت خود تبدیل کنید. زمانی که این اعضا با هم جمع شوند قدرت و اثرات آنها در کسب و کار شما مبهوت کننده خواهد بود. چه نوع خصوصیات شخصیتی دیگری یافته اید که برای تیم سازی شرکت شما ضروری است؟

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

7 راه برای ساخت محتوای فوق العاده

چه محتوا در خانه و یا چه در یک سازمان و یا آژانس کاری ایجاد شود، زمانی خواهد رسید که ایده های خلاقانه برای محتواهای جالب و جدید کمیاب خواهد شد.در طول تاریخ همیشه کسب و کارهای کوچک تصمیمات استراتژی شان را در مورد بازاریابی محتوا در مقایسه با بازاریابان شرکت های بزرگ، آرام تر و پس از بررسی تمام جوانب به طور کامل می گرفتند.

اما با توجه به تکامل قابل توجه سئو در سال های گذشته، این موضوع واضح تر شده است که کسب و کارهای کوچک احتیاج به یادگیری چگونگی استفاده از کتاب های الکترونیکی، راهنماهای مقایسه ای و دیگر تکنیک های بازاریابی محتوا برای ماندن در رقابت برای کسب رتبه را دارند.

7 نکته بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

1. یک تقویم بازاریابی محتوا بسازید

داشتن یک تقویم که یک استراتژی برای محتواسازی را به ثبت میرساند، یک راه فوق العاده برای اطمینان از ایجاد محتوا آن هم در زمان مشخص است اما این استراتژی اغلب نادیده گرفته میشود. 61 درصد از بازاریابان می گویند که بزرگترین مشکلشان با ایجاد محتوا این است که این پروسه وقت گیری است اما طبق گزارشات تنها فقط 44 درصد از بازاریابان از این استراتژی در کارشان استفاده می کنند.
ایجاد و کنار هم قراردادن یک تقویم از محتوا برنامه ریزی شده برای هر ماه، گام نخست فوق العاده ای است که باعث ایجاد زمان برای استراتژی بندی، تفکر، ایجاد و انتشار یک محتوای خوب و برنامه ریزی شده شود.

article_image_one_199.jpg

2. درک کنید که چه چیزی بهتر کار میکند

قبل از تحقیق از سایت های دیگر برای الهام گرفتن، سعی به درک و یا فهمیدن ویژگی های محتوا که در گذشته کار شده است بکنید. با مراجعه به گوگل آنالیز و ابزار وب مستر، صفحات پربازدید و کلمات با جستجوی بالا یا همان کلمات کلیدی را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید که چه محتواهایی بهترین جواب را گرفته اند.آمارهای اجتماعی نیز می تواند محتواهایی را که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته شده اند را به شما نشان دهند. عملکرد رسانه اجتماعی را هم مورد بررسی قرار دهید، آن هم با استفاده از سرویس هایی مانند AddThis که قابلیت اشتراک گذاری در وبلاگ با ردیابی اطلاعات را داراست.
سرویس های دیگری که استفاده از آنها راحت است، وجود دارند از جمله داشبورد که اطلاعات در مورد تعداد اشتراک گذاشته شده ها را به نمایش میگذارد و clickbacks که همین قابلیت را داراست. فهمیدن این روشها به شما کمک خواهد کرد که از این موضوع اطلاع یابید که چه موضوعات و استراتژی هایی در گذشته جواب داده اند و به شما کمک میکند که چه محتواهایی را در آینده انتخاب کنید.


3. روش های اجتماعی برای برداشت اخبار را بشناسید

رسانه ی اجتماعی همچنین در ارائه ایده ها برای موضوعات در زمان واقعی هم مفید است. نوشتن محتوا در اطراف موضوعات پرطرفدار یا برداشت اخبار و استفاده از اخبار، بسیار باعث کمک کردن به ارائه ی محتوای با ارزش برای مردمی که به صورت فعال به دنبال آن هستند، میشود. توییتر موضوعات پرطرفدار را در مدتی در خدمت کاربرانش قرار می دهد و فیس بوک هم همچنین در اوایل سال جاری این را برای کاربرانش مهیا کرده است. برای مشاهده ی بیشتر و دقیق تر از موضوعات پرطرفدار، Trendsmap یک فضای صمیمی از اخبار پرطرفدار را مهیا می کند که بر روی نقشه با اطلاعاتی از توییتر مشخص شده است. محتوا را افزایش دهید آن هم با پرداختن به طرف های مختلف داستان، یک موضع بحث برانگیز را انتخاب کنید یا آن را با رسانه های مختلف از جمله فیلم ها و تصاویر تکمیل کنید.

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت
4. یک بررسی را به وجود بیاورید

با یک بررسی ساده اخبار را به وجود بیاورید. درک موضع مشتریان در مورد یک موضوع در یک صنعت باعث ارائه ی مواد و مقالات و تصاویر میشود. این به احتمال فراوان در لینک دهنده به محتوا و ایجاد شهرت به عنوان یک منبع اصلی داده ها در این حوزه نتیجه خواهد داد.


5. از محتوای تصویری استفاده کنید

در حالی که بسیاری از افراد در سئو بر روی متن هایی که موتورهای جستجو می توانند بهتر قبول کنند، تمرکز کرده اند، محتوای قابل مشاهده یا همان محتوای بصری برای خوانندگان بسیار جذاب تر است. مخاطبان به طور طبیعی با محتوای بصری بسیار هیجان زده اند، به گونه ای که 90 درصد اطلاعاتی که وارد مغز می شوند بصری هستند و محتوا که با بهره گیری از تصاویر 94 درصد بیشتر از آنهایی که از تصویر استفاده نمی کنند مورد بازدید قرار می گیرد.
در یک بررسی که توسط بازاریابان انجام شد مشخص شد که تصاویر ساده ترین راه برای تولید محتوا است. ایجاد تصاویر به همراه متن بر روی آن، با تحقیقاتی که در حال حاضر بر روی محتوا در حال انجام است، نشان می دهد که می تواند بسیار موثر باشد و یا بهره گیری از تجارب دیگر اشخاص و پیاده سازی آن بر روی یک وبلاگ هم می تواند راه خوبی باشد. بازدیدکنندگان را با اضافه کردن تصاویر ثابت یا متحرک GIF به مطالب نوشته شده، درگیر کنید.


6. یک وبلاگ ویدئویی را راه اندازی کنید

یکی دیگر از راههای آسان برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و به صورت مداوم، ساخت ویدئو است. 78 درصد از مردم می گویند که آنها هر هفته به صورت آنلاین ویدئو تماشا می کنند و 55 درصد می گویند که هر روز به صورت آنلاین تماشا میکنند.شروع کردن به ساخت یک وبلاگ ویدئویی آن چنان هم وقت گیر و پرهزینه نیست، ویدئوهای کوتاه بهتر جواب می دهند و همچنین این هم بسیار راحت است که با یک وب کم شخصی ویدئوی مورد نظر را فیلم برداری کرد.ویدئو برای وبلاگ ها نیازمند ویرایش کمی هستند، اگر تنها این موضوع اهمیت دارد و شما می توانید ویدئوهایتان را به سرعت به یوتیوب ارسال کنید. طبق مطالعه و تحقیقات فراوان محتوای ویدئویی باعث کمک 73 درصدی به شما می شود و همچنین مشتریان را راضی می کند تا محصولات شما را خریداری کنند.


7 . استفاده از محتواها به شیوه ای دیگر

اگر پیدا کردن یک موضوع و انجام تحقیق برای آن بیش از حد وقت گیر است، یک مجموعه از محتوا که از قبل در اطراف یک موضوع مشخص ایجاد شده است، بسازید. مطالب را به همراه یک تیم ساده و مهم جمع آوری کنید، مانند "اطلاعات ساخت وبسایت" و آن را با یک پست مکمل وبلاگ جمع آوری کنید. این روش یک بسته ی با ارزش از موضوعات برای خوانندگان می سازد که درک و فهمیدنش هم بسیار آسان تر است.
یکی دیگر از راههای استفاده از محتوا به شکلی دیگر این است که به محتواهای گذشته دوباره سری بزنیم و آنها را با دانش خود بروز رسانی کنیم. اطلاعات جدید به طور مداوم در حال مطالعه و بررسی قرار دارد که به راحتی میتوان آن را به عنوان آپدیت به یک پست تازه ادغام داد.

نتیجه گیری

بازاریابی محتوا در حال حاضر یک جزء لازم و مهم از سئو است و این روش با ترکیب کردن مخاطبان جدید و موجود جواب خواهد داد و همچنان تشویق به اشتراک گذاری که راه خوبی است. برای کسب و کارهای کوچک، این سخت است که همیشه در رقابت باقی بمانید هر چند مشکل است که ایده ها را بر یک پایه منسجم ایجاد کنیم. درک استراتژی های محتوا که در گذشته جواب داده اند و تنوع بخشیدن در رسانه ها که به وسیله شما به وجود آمده است بسیار برای تاکتیک های شما مفید است، آن هم برای ماندن در رقابت مداوم در ساخت محتوا.

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی برای ارائه خدمات ارزی به مشتریان بدون محدودیت مکانی و زمانی، ساخته و پیاده سازی می گردد. امروزه کسب و کارهای اینترنتی در حال رونق گرفتن بوده و بازار تجارت سنتی جای خود را به فضای اینترنتی و کسب و کار در فضای مجازی می دهد. در این عرصه جدید افرادی که این دنیای جدید را به خوبی بشناسند و بتوانند از امکانات آن بطور مطلوبی بهره گیرند به پیشرفت و موفقیت تجاری نائل خواهد شد.

قبل از ورود به بحث در خصوص شاخصه های طراحی سایت صرافی تاکید بر این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن نیاز به تخصص های  خاص خود دارد. بنابراین فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را  بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت صرافی

مزیت طراحی سایت صرافی؟

از جمله مشاغلی که مراجعات اینترنتی و آنلاین به آن با رشد چشمگیری مواجه بوده است، خدمات صرافی می باشد.

طراحی وب سایت صرافان موجبات ارایه خدماتی همچون : نقل و انتقال ارز از خارج کشور، اطلاع رسانی نرخ های ارز، تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر، امور مربوط یه ارزهای بین المللی، خرید و فروش ارز و … را در سریع ترین زمان ممکن و بدون مراجعات حضوری فراهم می سازد. لذا مشتریان می توانند در هر لحظه و بصورت 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی فقط با دسترسی به اینترنت از طریق وب سایت صرافی اقدام به خرید ارز و یا به انجام دیگر امورات ارزی خود بپردازند.

صرافان علاوه بر اینکه به کار فروش ارز و تبدیل ارز می پردازند بایستی از طریق ابزار قدرتمند و دقیقی از آخرین نرخ های بازار ارز و تغییر و تحولات آن آگاهی یابند و آنها را در اختیار مشتریان و مراجعان قرار دهند. پیام آوا با طراحی  سایت صرافی قدرتمند و هوشمند و ایجاد سیستم مدیریت صرافی، ارایه خدمات آنلاین و بهینه و مطلع ساختن آنها از تحولات بازار سکه و ارز را مهیا و میسر ساخته است.

بخش های مختلف طراحی سایت صرافی

  • معرفی و اهم خدمات صرافی
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت سکه
  • طراحی صفحه نمایش نرخ حواله
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات و آنالیز و تحلیل بازار ارز و سکه
  • طراحی نمودار آنلاین نوسانات و تغییر قیمت برای سکه، ارز و طلا
  • طراحی صفحه خرید و فروش اینترنتی ارز برای انجام معاملات ارزی بصورت مجازی
  • ایجاد حساب کاربری برای کاربران عضو سایت
  • طراحی و ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان فعال و دائمی
  • طراحی سیستم تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر
  • طراحی سیستم نقل و انتقال ارز بصورت اینترنتی
  • طراحی بخش خدمات ارزی برون مرزی
  • طراحی سیستم عملیات مربوط به حواله‌های ارزی
  • طراحی و پیاده سازی بخش تبدیل پول به ارز کشور مقصد
  • طراحی ماشین حساب هوشمند
  • طراحی قسمت ثبت قیمت ارز مرجع و ثبت اتوماتیک سایر قیمت ‌ها بر اساس نرخ تبدیل روز جهانی و سودهای تعیین شده

طراحی سایت صرافی

ویژگی های پیام آوا در طراحی وب سایت صرافان

شرکت پیام آوا با در نظر گیری اینکه “امنیت” مهمترین مقوله در ساخت و طراحی سایت هایی می باشد که خدمات پولی و ریالی و یا معاملات تجاری در آنها انجام می گیرد، با رعایت اصول و موازین فنی و استانداردهای طراحی سایت، ضریب نفوذ به اینگونه سایت ها به حداقل ممکن رسانده تا وب سایت صرافی از حملات هکرها و دزدان اینترنتی مدر امان بماند و سطح آسیب پذیری آن به صفر برسد و در نتیجه اعتبار و پایداری سایت بالا رفته و موجب جلب اعتماد مراجعان سایت گردد.

همچنین این روزها بحث بر سر مفهوم بهینه سازی سایت زیاد شده است. پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت صرافی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

پیام آوا گواهی امنیتی SSL را بر روی سایت های صرافی بکار می گیرد که علاوه بر افزایش سطح امنیتی، نتایج مثبتی نیز در بهینه سازی سایت و جلب اعتماد کاربران دارد.بکارگیری آخرین فناوری های روز دنیا در ساخت وب سایت های صرافی، اجرای گرافیکی و منحصر به فرد، سرعت بالای لود شدن و بالا آمدن سریع صفحات سایت، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از مهمترین ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت صرافی می باشد.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد