با کلیک بر روی هر ریک از موضوعات زیر می توانید جزییات بسیار مفیدی برای طراحی سایت شغل خود بدست آورید.
تحقیق در انواع روشهای بازاریابی در اینترنت کار ساده ای نیست، متخصصان بازاریابی اینترنتی در دنیا ، در مورد انواع روشهای بازاریابی در اینترنت باهم توافق ندارند. مثلا وبسایت Open Global که خود از عرضه کنندگان خدمات بازاریابی در اینترنت است. انواع روشهای بازاریابی در اینترنت را چهار روش: طراحی سایت، طراحی فروشگاه آنلاین، وبسایت های واسطه ای (مانند آمازون ، علی بابا و غیره)،تبلیغات کلیکی گوگل اعلام کرده است. از طرف دیگر وبسایت رسمی شرکت Cult که در زمینه بازاریابی در اینترنت فعالیت می کند انواع روشهای بازاریابی در اینترنت را 52 روش ذکر می کند. هنگامی که این 52 روش را مطالعه میکردیم ، به این نکته برخوردیم که این شرکت با توجه به اینکه از طریق اینترنت کاربران میتوانند از طریق متن ، تصویر ، ویدئو و صوت با هم در ارتباط باشند، تمام روشهای بازاریابی معمول را جزء روشهای بازاریابی اینترنتی ذکر کرده است.
با توجه به این اختلاف. یعنی اختلاف بین 4 روش بازاریابی و 52 روش بازاریابی که هر کدام از سوی شرکت های بزرگ و معتبری ارائه شده اند، این سوال پیش میاید که برای مطالعه بازاریابی اینترنتی چگونه میتوان انواع روش های بازاریابی در اینترنت را شناسایی کرد. برای این سوال هر شخصی ممکن است پاسخی و استدلالی داشته باشد. ولی آیا میتوان یک استاندارد برای روشهای بازاریابی تعریف کرد که بتوان براساس آن، روشهای بازاریابی را تحلیل کرد و آنها را رد یا قبول کرد.
عده ای میگویند که اگر روشی از بازاریابی وجود داشته باشد که بتوان آنرا بدون اینترنت هم انجام داد باید از روشهای بازاریابی در اینترنت حذف گردد. اگر با این جمله موافق هستید باید بگویم به با این روش تعداد روش های بازاریابی در اینترنت صفر خواهد بود زیرا تمام روش های بازاریابی در اینترنت مترادف همان روش ها در دنیای واقعی هستند که با سرعت بیشتر و مخاطب بیشتر انجام میپذیرند. بگذارید یک مثال بزنیم.
مثال: خانمی قصد دارد یک عدد روسری را بفروشد او به خانه دوستش میرود از روسری تعریف می کند و آن را میفروشد.
حالا همین خانم روسری دیگری را به دوست دیگرش در برنامه تلگرام میفروشد. آیا روش فروش دوم بازاریابی اینترنتی هست یا خیر؟ اگر این روش فروش را به عنوان یکی از روش های بازاریابی اینترنتی نپذیریم تمام روش های دیگر تبلیغاتی اینترنتی را هم نمی توانیم بپذیریم.
دوباره همان خانم را در حالی که در یگ گروه تلگرامی با هزاران عضو در حال فروش هزاران روسری است تصور کنید. ایا این خانم امکان عرضه این تعداد کالا به این تعداد مشتری را بدون هزینه در فضای خارج از اینترنت داشت؟ مسلما جواب منفی است.
شاید در حالت عادی بسیاری از افراد از بازاریابی اینترنتی در اندازه های بازاریابی های سنتی استفاده بکنند. ولی این امر دلیل بر ضعف و یا عقب ماندگی روشهای بازاریابی اینترنتی نیست. این کاربر است که از تمام امکانات بازاریابی اینترنتی استفاده نکرده است.
براساس توضیحات بالا سوال، چگونه میتوان انواع روشهای بازاریابی در اینترنت را شناخت. چه پاسخی دارد؟
متاسفانه باید بگوییم که همه 52 روش بازاریابی Cult را باید بپذیریم و حتی ممکن است به این روش ها چیزی را هم اضافه کنیم. اما یک مشکل وجود دارد، بیشتر کسب و کارهای کوچک حتی توان مطالعه و استفاده از این روش های بازاریابی را ندارند و البته ممکن است توان پرداخت هزینه های آن را هم نداشته باشند.
برای انتخاب میان روشهای متعدد بازاریابی باید به چند سوال پاسخ دهید، چه میزان میخواهید برای بازاریابی خود هزینه کنید؟ این هزینه را در چه مدت زمانی میخواهید پرداخت کنید؟ چه مقدار ماندگاری در بازار را از این مقدار هزینه انتظار دارید؟ چه میزان فروش را از بازاریابی خود انتظار دارید؟ آیا تازه کسب و کاری را شروع کرده اید و یا برای یک کسب و کار شناخته شده میخواهید بازاریابی را انجام دهید؟
پاسخ به این سوالات موجب میشود که راحتتر بتوانید راهکارهای بازاریابی مناسب برای خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که اقتصاد بصورت کلی پدیده ای پر تلاطم است. بنابراین هنکام انتخاب شیوه های بازاریابی احتمال همزمان شدن بازاریابی با یک تلاطم اقتصادی را هم برآورد کنید. در غیر این صورت ممکن است که تمام سرمایه تبلیغاتی خود را برروی تبلیغی بگذارید که بازخوردی نداشته است.
درست مانند هر تجارت و بازاریابی غیر اینترنتی در میان انواع روش های بازاریابی در اینترنت برخی روش ها از برخی دیگر پر کاربرد تر ، پر بازده تر ، پر سود تر و کم هزینه تر میباشند. انتخاب بهترین روش بازاریابی برای هر کسب و کار ممکن است برحسب شرایط خاص آن کسب و کار هم متفاوت باشد. بعنوان مثال تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعتی، دلیلی برای تبلیغات عمومی ندارد و چنین تبلیغی جز افزایش بی دلیل هزینه هیچ بازخورد دیگری نخواهد داشت.
همانطور که گفتیم بیش از 52 روش بازاریابی در اینترنت وجود دارد که حتی نام بردن آنها از حوصله این مقاله خارج است. بنابراین بجای توضیح این 52 مورد به مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی می پردازیم.
در این شیوه شما یک سایت ایجاد کرده و از امکانات سایت برای جذب مخاطب استفاده می کنید. با توجه به اینکه وبسایت ها میتوانند براحتی از شبکه های اجتماعی بعنوان ابزار تبلیغی خود استفاده کنند، همچنین با توجه به پایداری بیشتر سایت ها نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی ، میتوان گفت که سایت ها بهترین شیوه تبلغاتی در اینترنت میباشند.
تبلیغات کلیکی گوگل: این روش تنها برای مالکان سایت ها امکان پذیر است و بدلیل ارائه شدن آن توسط گوگل دامنه های ir امکان استفاده از این خدمات را در زمان تحریم ندارند. در تبلیغات کلیکی شما به گوگل مبلغی را بابت تبلیغ سایت شما در نتایج جستجو پرداخت می کنید و گوگل از این مبلغ به ازاء هر بار کلیک کاربر مقداری را کسر می کند.
کمپین های ایمیلی : کمپین های ایمیلی برای صاحبان سایت امکان شناسایی مخاطبان وفادار و علایق آنها را میدهد به این ترتیب با یک مدیریت درست در تبلیغات ایمیلی میتوان چشم انتضار فروش بالایی بود. کمپین های ایمیلی در مقاله ای با عنوان بازاریابی ایمیلی در همین سایت توضیح داده شده است.
سایت های تبلیغی : سایت های تبلیغی درست مانند یک شبکه اجتماعی و یا یک وبلاگ عمل می کنند این سایت ها کالا و خدمات شما را معرفی می کنند و مشتریان را به مراجعه حضوری به فروشگاه شما ترغیب می کنند. اگر بخواهیم مزیت این گونه سایت ها به شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها را بیان کنیم باید بگوییم وبسایت ها امکان مدیریت و دسته بندی گسترده تری دارند. البته اگر یک وبلاگ را روی دامنه شخصی خود پیاده سازی کنید. عملا میتوان گفت که شما یک وب سایت دارید.
سایت های فروشگاهی :فروشگاه های آنلاین یکی از مهمترین روشهای بازاریابی در اینترنت به شمار می روند. یک فروشگاه آنلاین حرفه ای برای کالاهای خود در موتور های جستجو مانند گوگل رتبه خواهد گرفت و به این ترتیب مشتریانی که بدنبال کالا و یا خدمات ارائه شده در این فروشگاه ها هستند میتوانند از طریق گوگل و سایر موتور های جستجو به سایت منتقل شوند.
سایت های فروشگاهی رابطه ای: این فروشگاه ها خودشان عرضه کننده کالا و یا ارائه دهنده خدمات نیستند. بلکه واسطه ای بین شما و تولید و عرضه کنندگان کالا میباشند. سایت های واسطه ای یا رابطه ای ، موفقیت بالایی در جهان داشته اند از مهمترین دلایل موفقیت این گونه سایت ها کم هزینه بودن آنها از نظر هزینه تهیه کالا و هزینه هایی مانند خدمات پس از فروش است. کشورههای مختلف برای این سایت ها قوانین متفاوتی وضع می کنند. برخی کشورها این گونه سایت ها را مستلزم ارائه ضمانت های بانکی سنگین به دولت می کنند که تخلفی صورت نگیرد.
اگر شما به تازگی یک فروشگاه و یا یک شرکت راه اندازی کرده اید و میخواهید یکی از انواع بازاریابی در اینترنت را برای شروع کار خود انتخاب کنید. میتوانید از ابزار گوگل ادورز تا زمانی که رتبه سایت با سئو به صفحه اول گوگل برسد استفاده کنید. به این ترتیب در زمانیکه سایت شما در تکاپو برای رسیدن به تبه اول است. شما درآمد خوبی از تبلیغات خود در گوگل ادوردز بدست خواهید آورد.
تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.
تبلیغات درون متنی
اصلاح بازاریابی ویدئویی را ممکن است توسط افراد دیگر زیاد شنیده باشید، اما معنای واقعی این اصطلاح چیست؟ در این مقاله ما به بررسی بازاریابی ویدئویی اعم از تعریف آن، چگونه توسعه و مزایای آن خواهیم پرداخت.
بازاریابی ویدئویی به معنای ساخت یک ویدئویی تبلیغاتی از کالا و خدمات شما و بازاریابی آن از طریق ارسال ویدئو در چندین سایت به اشتراک گذاری ویدئو است. ویدئو مارکتینگ یک روش جدید و ایده آل تبلیغ و شناساندن محصول برای افزایش ترافیک در وبسایت شماست. این نوع بازاریابی در صورتی که درست انجام شود محبوب و بسیار مؤثر میباشد؛ همچنین باعث میشود مخاطبان علاقهمند و زیادی را پیدا کنید. ویدئوها به طور کلی توسط کسب و کارها برای ایجاد آگاهی از برند شرکتها و محصولات آنها استفاده میشود. همچنین ویدئوها بهترین فرمت برای اطلاع رسانی و آموزش هستند.
استفاده از ویدئو در سایت های اینترنتی باعث می شود که زمان ماندگاری کاربر در صفحات سایت افزایش یابد، نرخ پرش کاهش پیدا کند و افراد بیشتری را در سایت خود جذب کنید. تکنیکهای بازاریابی ویدئویی به شما کمک خواهند کرد که مخاطب جدیدی را با کسب و کار خود آشنا سازید و کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید، از طرف دیگر ویدئو به عنوان یک رسانه قدرتمند و تاثیر گذار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش فروش و برندسازی شما داشته باشد و نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید.
افراد بیشتر دوست دارند در هنگام تماشای یک ویدئوی آنلاین محصول نسبت به خواندن مشخصات و بررسیهای کالا اقدام به خرید کنند؛ این بدان معناست که میتوانید از قدرت ویدئو استفاده کنید تا مشتریان مورد علاقه خود را برای خرید بیشتر محصولات ترغیب کنید. امروزه موتورهای جستجو اهمیت بیشتری به ویدئو مارکتینگ نسبت به گذشته میدهند. در بخش جستجوی ویدئوی موتورهای جستجو، بهترین ویدئو بر اساس رتبهبندی نشان داده میشود، بنابراین با به اشتراک گذاری ویدئوها میتوان باعث افزایش رتبه آنها و نیز افزایش توجه کاربران شد.
کسب و کارهای کوچک به سرعت تأثیر بازاریابی ویدئویی را به عنوان ابزار بازاریابی کشف کردند. یوتیوب روشی برای مشاهده ویدئوی آنلاین می باشد و میزان ترافیک وب به سایت آنها انتظار میرود در آینده افزایش یابد. واقعا هیچ راهی بهتر از این نیست که یک ارتباط قوی و خصوصی با مرکز مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید. ویدئوها کمک میکنند دانش و آگاهی در مورد محصولات شما افزایش یابد، برای شما یک اعتبار در حوزه کاری خود ایجاد کنند و ایجاد اعتماد باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.
برای اجرای بازاریابی ویدئویی، اولین و مهمترین گامی که باید برداشته شود قرار دادن ویدئوی مورد نظر در صفحات فرود است. تحقیقات انجام شده نشان میدهد محتوای ویدئویی تأثیر زیادی بر میزان فروش مستقیم محصولات دارند؛ به این دلیل که درصد بالایی از مشتریان پس از تماشای ویدئو اقدام به خرید میکنند. بنابراین ایجاد ویدئوهای خلاقانه و جذاب به دلیل تصاویر بصری ارزشمند میتواند مشتری را تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه محتوای ویدئویی را میتوان موثرترین ابزار موجود در دوره بازاریابی دیجیتال دانست.
نحوه عملکرد بازاریابی ویدئویی بسیار آسان است؛ برند شما ویدئوهایی را ایجاد میکند که آن ویدئو به نوعی محصولات و خدماتی ارائه شده را تبلیغ میکند و بنابراین باعث افزایش آگاهی از محصولات یا خدمات شما و نیز تعامل با مشتریان میشود و در نهایت افزایش فروش میشود. اما در عمل، این امر کمی پیچیده است. مانند بسیاری از تلاشهای بازاریابی شما که برای سایر کانالهای بازاریابی انجام میدهید، بازاریابی ویدئو بر اساس دادهها انجام میشود؛ بنابراین باید آمارهای مختلفی را ارزیابی کنید و تعامل و علاقهمند شدن مشتریان را ردیابی کنید. برای توسعه استراتژی بازاریابی ویدئویی خود، باید موارد زیر را انجام دهید:
مزایای ویدئو مارکتینگ بسیار است. از طریق بازاریابی ویدئو، کاربران شما به طور دقیقتری با نوع خدمات و محصولات شما آشنا میشوند. در ادامه به مزایای مهم بازاریابی ویدئو اشاره میکنیم:
اگر علاقمند هستید که درآمد مناسبی از بازاریابی ویدئویی کسب کنید، این موضوع را در نظر بگیرید: پس از تماشای یک ویدئو مشتریان 64 تا 85 درصد احتمال بیشتری دارد تا اقدام به خرید کنند. به این دلیل که ویدئو از طریق موزیک و صدا تأثیر مستقیمی بر روی احساسات شخص میگذارد. بنابراین ارتباط برقرار کردن افراد از طریق ویدئو نسبت به اطلاعات نوشتاری بسیار بیشتر است و نیز تأثیر زیادی بر روی افراد میگذارد.
سخن پایانی
بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.
اگر میخواهید بازاریابی ویدئوی شما نتیجه داشته باشد، باید برنامهریزی کنید، امتحان کنید، آنالیز کنید و دوباره امتحان کنید. بله، هدف از فیلم های شما این است که یک داستان بگویید و مشتریان خود را درگیر کنید؛ به عبارت دیگر از طریق ویدئو داستان را راحتتر میتوان بیان کرد و از طریق آن ارتباط بهتری را با کاربران و مخاطبان خود برقرار کنید؛ اما از منظر بازاریابی، ویدئوی شما نیز باید با قیف فروش شما همسان باشد. هدف از هر ویدئو چیست؟ مخاطب چه کسی است؟ چگونه ویدئو میتواند بیشتر اهداف بازاریابی شما را نشان دهد؟
در نهایت، استراتژی کلی و دیتا باید استراتژی بازاریابی ویدئوی شما را هدایت کند. ابتدا یک استراتژی جامعی برای توسعه ویدیو(ها) برای هر سطح از قیف فروش خود برنامهریزی کنید. محتوا و اهداف هر یک از ویدیوها را شرح دهید. تعیین کنید چه معیارهایی بهترین نتیجه برای موفقیت یک ویدئو را خواهد داشت، سپس امتحان و آنالیز کنید. ویدئوهای خود را در صورت لزوم بهبود بخشید. بر روی ویدئوها کار کنید تا اثر خود را بگذارند. هرکاری را که برای ویدئو انجام میدهید در سال 2017 و پس از آن، سنگ بنای تلاشهای بازاریابی برند شما خواهد بود.
قدرت صدا و تصویر در ویدئو میتواند نفوذ بیشتری را ایجاد کند به همین علت تاثیر مستقیم روی بازدیدکنندگان دارد. مثال خیلی شفاف آن را در فروشگاههای شاپآنلاین میبینیم که وسایل خانه و آشپزخانه را هرچند با کیفیت پایین در قالب ویدئوهای باکیفیت درست کردند که مخاطب کجذوب آن میشود.
ویدئو یک رسانه ی عالی برای یادگیری می باشد اما در عین حال مصرف آن نیز بسیار راحت است و افراد می توانند حتی در حرکت نیز از آن استفاده کنند. در واقع همین موضوع مهم ترین مزیت ویدئو را رقم می زند.
بسیاری از افراد هنوز به ویدئو به عنوان وسیله ای برای معرفی و گسترش برند خود نگاه می کنند. اما در سال های اخیر بسیاری از برندها پا را فراتر گداشته و از ویدئو به عنوان وسیله ای برای آموزش، برقراری ارتباط با مشتری و در نهایت تبدیل بازدید کننده به خریدار استفاده می کنند. همچنین می توان محصولات را با ویدئو به نمایش گذاشت یا آنها را بررسی و آنالیز کرد. به عنوان مثال دیجی کلا که در ابتدا تنها به نقد و بررسی محصولات به صورت متنی می پرداخت مدتی است به تولید ویدئو نیز روی آورده است. افراد با دیدن محصولات، راحتتر برای خریداری تصمیم میگیرند و همچنین صدا کمک میکند که همه توضیحات تکمیلی در مورد هم محصولات و هم خدمات بازگو شود. در نتیجه افراد همه چیز را در رابطه با محصولات یا خدمات شما در مییابند و همین کافیست که قدمی برای فروش بردارند.
وقتی به سایتی فروشگاهی مراجعه می کنید و می خواهید خریدی داشته باشید ترجیح می دهید نسبت به همه زوایای خرید خود چه از نظر قیمت و چه کیفیت اشراف کامل داشته باشید . وقتی کیفی را برای خرید انتخاب میکنید مایل هستید بصورت آنلاین تصاویر و جزییات بیشتری از آن بدانید .این عمل باعث میشود مشتری از خرید خود مطمئن باشد و تردید نداشته باشد. همانطور که می دانید یکی از بهترین راه های افزایش اعتماد به کسب و کار شما نمایش رضایت مشتریان و به خصوص مشتریان خاص شماست. حال در نظر بگیرید این رضایتمندی در قالب یک ویدئو بیان شود. مطمئنا از تاثیر آن شگفت زده خواهید شد. در واقع ما دو عنصر مهم در بازاریابی را با هم ترکیب کرده ایم.
موتورهای جستجو به کلیپ های ویدئویی علاقه ی خاصی دارند. به همین جهت ویدئو روی ترافیک وب سایت شما اثر مثبتی خواهد گذاشت. سایت هایی که حاوی ویدئو هستند در نتایج جستجو در رتبه ی بالاتری قرار می گیرند.در نظر داشته باشید که خود گوگل به عنوان مالک یوتیوب نقش مهمی در افزایش محبوبیت کلیپ های ویدئویی داشته است. دلیل دیگر تاثیر مثبت ویدئو بر سئو افزایش نرخ کلیک است. نتایجی که در SERP به صورت ویدئو و حاوی rich snippet هستند 41% کلیک بیشتری می خورند. پس اگر با یوتیوب کار می کنید حتما برای ویدئو های خود rich snippet قرار دهید. همچنین آمارها نشان می دهد صفحاتی که حاوی ویدئو هستند بک لینک های بیشتر و با کیفیت تری می گیرند.
طبق آمارها 76 % صاحبان کسب و کارها معتقدند که ویدئو ها نرخ بازگشت سرمایه را به صورت فوق العاده ای افزایش می دهند. گرچه تولید ویدئو همیشه راحت ترین کار نیست اما در نظر داشته باشید که همیشه لازم نیست ویدئوی تولیدی شما کامل و با بهترین کیفیت باشد. مهم تر از کیفیت ارائه و بیان کامل ویژگی های محصول و خدمات شماست.
ویدئو و موبایل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. از سال 2012 تا 2014 بازدیدکنندگان ویدئو در موبایل 400 در صد افزایش داشته است. یوتیوب اعلام کرده است که تعداد بازدیدکنندگانی که از موبایل استفاده می کنند هر سال 100 % افزایش پیدا می کند.
در مقالات گذاشته یادآور این بودیم که در هر نوع بازاریابی باید مخاطب خود را تبلیغ زده و خسته نکنید و بضورت نامحسوس او را با برند خود آشنا نمایید. برای مثال اگر فعالیت تبلیغاتی شما روی یک رستوران است مدام غذاهای آن جا و تصاویر را به اشتراک نگذارید. میتوانید ویدئو های کوچکی تولید کنید با مضمون رمز های آشپزی کوتاه و در لابلای پست هایتان فعالیت و اطلاع رسانی هایتان را آرام آرام به اشتراک بگذارید.
امروزه همه مجهز به ابزاری برای فیلم گرفتن هستند مانند موبایلشان.در صفحه رسمی خود یک تعامل و ارتباطی را ایجاد کنید که باعث شود مخاطب از حالت مخاطب عادی به مخاطب فعال دربیاید. به طور مثال یک شرکت گردشگری میتواند از مخاطبان بخواهد کلیپی ویدئویی کوتاه از مکان دیدنی شهر خود تهیه کند و با نام خودش در وب سایت شما نمایش داده شود و برای این زحمت هم هدیه ایی به قید قرعه به بهترینش بدهید.این کار فعالیت را در وب سایت شما بالا میبرد.
در مقالات قبلی یادآور این شدم که بازاریابی محتوایی باید برای کاربر مفید باشد این عمل باعث ماندگاری برند شما در ذهن او می شود. مثلا اگر شما میخواهید یک ماشین لباسشویی تبلیغ کنید لزومی ندارد از بهترین ها و اولین ها و تمامی حسن های آن تعریف کنید اگر ویدئویی کوتاه آموزش صحیح کار با لباسشویی را در وب سایتتان قرار دهید این بهترین نوع تبلیغ برای شما میباشد که در مابین آن اسم برند فقط بصورت تصویری در ذهن مخاطب بماند.
بهتر است ویدئوهای تولیدی تان نه خیلی رسمی و نه خیلی غیر رسمی باشند. ویدئو تان اگر خیلی رسمی و خشک باشد مخاطب حس انفعالی میگیرد البته خیلی هم صمیمی باشد ممکن است جایگاه برند را زیر سوال ببرد سعی کنید ویدئوتان قابل اعتماد باشید، ایجاد ارزش کنید و حتی گاهاً طنز و شوخی را چاشنی کار خود کنید. به محتوای ویدئویی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نگاه نکنید، بلکه آن را به عنوان یک فرصت طلایی جهت برندینگ خود و مجموعه تان در نظر بگیرید.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.
همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.
تبلیغات میان متنی
تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.
تبلیغات درون متنی
قبل از شروع بحث در باره نحوه بهبود رتبه در گوگل این نکته را به خاطر داشته باشید که سیاست های گوگل براساسی دادن رتبه بهتر به سایت هایی است که مخاطب واقعی ، بیشتری دارند. بنابراین هنگام مطالعه و کاربرد تکنیک های این مقاله در سئو سایت خود، مطمئن شوید یکبار محتوای سایت را برای مخاطب عادی و واقعی سایت ویرایش کرده اید تا مخاطب عادی نیز نهایت استفاده را از سایت ببرد.
عنوان صفحات را بصورت منحصر بفرد انتخاب کنید. عنوان صفحه قسمتی است که به موتور جستجو، موضوع صفحه را اعلام میکند. عنوان صفحه در HTML توسط تگ Title تولید می شود. برخی مرورگرها عنوان صفحه را روی تب های خود به نمایش می گذارند. عنوان صفحه در صفحه نتایج گوگل به نمایش در خواهد آمد. در گوگل عنوان صفحه بصورت لینک به سایت شما ارجاع داده می شود. عنوان صفحه می تواند شامل نام ، تلفن و یا حتی یک پیام تبلیغاتی باشد. عنوان سایت باید کوتاه و توصیفی باشد.
نکات انتخاب عنوان صفحه :
عنوان صفحه را توصیفی انتخاب کنید و سعی کنید که عنوان صفحه محتوای صفحه را بشکلی ساده توصیف کند.
چه عنوان هایی را نباید بکار برد:
دومین عامل مهم در رتبه سایت و صفحات، در گوگل، توضیحات متای صفحات است. توضیحات صفحات در متا تگ description بکار می روند. می توان برای هر صفحه ای توضیح صفحه ایجاد کرد. توضیحات صفحه ماهیت محتوای صفحه را به گوگل اعلام می کند. توضیحات صفحه متن خلاصه ای سایت که برای توضیح صفحه تولید می شود.
دلایل استفاده از توضیحات متا
گوگل در صفحه نتایج جستجو در زیر عنوان سایت یک متن بعنوان توضیح قرار می دهد. این متن ممکن است، متن توضیحات صفحه باشد. بنابراین هنگام انتخاب توضیحات صفحه، متنی انتخاب کنید که کاربر را ترغیب به کلیک روی لینک سایت شما کند. اگر کاربر در گوگل واژه ای را جستجو کند که در توضیحات صفحه شما به کار رفته باشد، آن واژه در صفحه نمایش نتایج جسجو برجسته خواهد شد. متن توضیحات را طوری بنویسید که هم گوگل و هم کاربران از آن متوجه ارتباطش با محتوای سایت شوند.
چه نوع توضیحاتی را نباید بکار برد؟
این دو قسمت اول در محتوای سایت به نمایش گذاشته نمی شوند.
نکته :هنگامی که از تلفیق زبانهای راست به چپ مثل فارسی با زبان های چپ به راست مثل انگلیسی در آدرس سایت استفاده کنید. تایپ آن برای کاربر مشکل خواهد بود. مهم نیست که ساختار آدرس صفحه را چقدر پیچیده می کنید. گوگل براحتی هر آدرسی را جستجو میکند. اهمیت بهینه بودن ساختار آدرس سایت برای کاربران و شبکه های اجتماعی است.انتخاب واژه برای آدرس باید بصورتی باشد که با محتوای آن صفحه و یا سایت همخوانی داشته باشد. تا کاربران راحتتر با آن ارتباط برقرار کنند.اگر کاربری آدرس صفحه شما را به ذهن بسپارد احتمال اینکه به آن لینک دهد بیشتر میشود.
نرم افزار های مدیریت محتوا شما امکان قرار دادن لینک زیرشاخه و شاخه بالاتر را میدهند.از این امکان استفاده کند. هرچه صفحات سایت ارتباطات، بیشتری داشته باشند ماندگاری کاربر در سایت بیشتر است.
اگر کاربر آدرس را اشتباه تایپ کند و یا صفحه مد نظر حذف شده باشد. سایت شما باید کاربر را به صفحه 404 هدایت کند. تا کاربر از این صفحه برای جستجوی عبارت دلخواه خود و یا رفتن به صفحه اصلی سایت استفاده کند.
در مقاله های سئو پیشنهاد شده است که دو نقشه یکی با گرافیک زیبا برای کاربران و یکی با کد برای مرورگر ایجاد کنید. نقشه سایت به خوانده شدن صفحات توسط گوگل و شناسایی صفحات توسط آن کمک می کند. از اصلی ترین دلایل عدم یافتن صفحات توسط گوگل، نبودن آن صفحه در نقشه سایت است. در گوگل وب مستر راهنمایی برای ایجاد نقشه و افزودن آن به سایت وجود دارد.
یک سایت معمولی، باید هفته ای یکبار بروز شود. یک سایت که کمتر از این زمان بروز می شود، از نظر گوگل فاقد ارزش لازم برای داشتن رتبه بالا خواهد بود. لینک های بهتری ایجاد کنید. هنگام ایجاد لینک سعی کنید، عبارتی که به صفحه ای لینک می شود با آن صفحه ارتباط موضوعی داشته باشد. از لینک کردن عبارت: اینجا را کلیک کنید و URL و مانند آن بپرهیزید. تصاویر سایت خود را بهینه کنید. برای اینکه گوگل بتواند محتوای عکس را تشخیص دهد. از صفات استفاده کنید. صفت ALT و صفت Title می تواند برای بهینه سازی عکس های سایت مفید باشد. سعی کنید هیچ عکس در سایت بدون صفت ALT نداشته باشید.
هنگام استفاده از تگ های H1-6 از عنوان های مهم تا کم اهمیت از بالای سایت به پایین حرکت کنید. اگر میخواهید دو عنوان زیر هم درج شود از hgroup استفاده کنید. عناوین سایت باید با محتوا ارتباط داشته باشند. از بکارگیری بی مورد عنوان خود داری کنید.
robots.txt مانع دسترسی گوگل به صفحات می شوند، کاربرد آنها در افزایش امنیت سایت است. در وبمستر می توانید یک فایل robots.txt ایجاد کنید.
اگر به هر دلیلی می خواهید اینکار را انجام دهید لینک ها را با صفت nofollow در سایت درج کنید. صفت nofollow موجب می شود گوگل سایت شما را به سایت مقصد مرتبط نکند، این امر مانع از جریمه سایت شما در گوگل می شود.
برای سایت امکان ریسپانسیو و یا نسخه موبایل (AMP) را در نظر بگیرید. اگر می خواهید از نسخه موبایل استفاده کنید. باد افکت های سنگین سایت را بطور کلی حذف کنید. ولی در نسخه ریسپانسیو افکت ها می توانند باقی بمانند.
یک سایت معتبر باید توسط کاربران در شبکه های مجازی تبلیغ شود. میزان حضور سایت شما در شبکه های مجازی بسیار بر رتبه سایت شما و همچنین افزایش مخاطب سایت موثر است.
سایت خود را بصورت رایگان به وب مستر گوگل متصل کنید و از اطلاعات موجود برای بهتر کردن سایت خود بهره ببرید.
با کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، مشکلات کمپین های تبلیغاتی و یا استراتژی کلمات کلیدی را یافته و اصلاح کنید. از صفت Style درون تگ تنها در صورتی که همان تگ در سراسر سایت با آن افکت دیده شود استفاده کنید. از تگ Style درون صفحه تنها، در صورتی که یک صفحه از کل سایت با یک افکت خاص وجود داشته باشد استفاده کنید.
گاهی این نکته گه گوگل برای متن ها کپی جریمه در نظر می گیرد موجب می شود که کاربران با یک ویرایش جزئی یک متن را کپی کنند. این کار می تواند باعث شود که کاربران برای همیشه از سایت شما مهاجرت کنند.
گوگل در کنفرانس سالانه 2015 اعلام کرد که سیاست گوگل، سیال بودن نتایج جستجوی سایت ها است. یعنی یک سایت ممکن است در یکIP یک رتبه در گوگل داشته باشد و در IP دیگر رتبه دیگری داشته باشد.
تنها راهی که می توان با اطمینان گفت میتوان رتبه سایت در گوگل را ماندگار کرد این است که بیش از رقبا برای تولید محتوا و تبلیغات تلاش کنید.
تبلیغات میان متنی
سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.
تبلیغات میان متنی
صفحه نتایج جستجوی گوگل یکی از مهمترین عرصه های بازاریابی اینترنتی است. امروزه سایت ها تمام تلاش خود را برای کسب بهترین جایگاه در گوگل انجام میدهند. در مقالات متعددی خوانده ایم که 80 درصد کاربران جذب سه رتبه اول گوگل میشوند. این موضوع که رتبه بالای گوگل میتواند به عنوان یک عامل مهم برای افزایش ورودی کاربران باشد بر کسی پوشیده نیست.
در مقاله بهبودجایگاه در گوگل به صورت اصولی و ماندگار گفتیم که برای بهبود رتبه یک سایت در گوگل باید اصولی را رعایت کنیم این اصول عبارت بودند از :
انتخاب آدرس سایت بهینه شده ،عنوان سایت، توضیحات سایت، بروز کردن سایت بصورت مداوم، ایجاد نقشه سایت،استفاده از عناوین مناسب،استفاده از روبوتکست، رعایت اصول لینک خارجی ، ایجاد نسخه موبایل، تبلیغات برای سایت، آنالیزفعالیت های سایت.
در این مقاله به موارد ذکر شده در مقاله بهبود جایگاه در گوگل به صورت اصولی و ماندگار اشارات زیادی خواهیم داشت . لذا در صورتی که آن مقاله را نخوانده اید، قبل از خواندن این مقاله آن را خوانده و سپس به این مقاله بازگردید.
اولین نکته برای رسیدن به رتبه اول گوگل حفظ توازن میان راهکار ههای سئو است. این نکته به این معنا است که شما باید همه راهکارهای سئو را بصورت هم زمان گسترش دهید. در میان سئو کاران درباره نحوه انجام هر یک از راهکارهای سئو اختلاف نظر وجود دارد. ولی نکته اصلی این است که هر ساختاری را که میخواهید پی گیری کنید، حتما آن را بصورت متوازن و منظم پی گیری کنید. خود این مسئله مورد اختلاف در میان سئو کاران است. برخی معتقدند، بهترین نتایج سئو در صورت انجام فعالیت های سئو بصورت نامنظم و غیر قابل پیشبینی میسر است. این سخن با توجه به محدودیت زمان و تعدد موارد سئو در عمل دچار اختلال خواهد شد. دلیلی برای عدم نظم دهی به موارد سئو وجود ندارد. عدم رعایت نظم در راه کارهای سئو تنها درصورت انجام سئو کلاه سیاه قابل توجیه است. ما در این مقاله تنها به سئو کلاه سفید و سئو مجاز تکیه کرده و درباره سئو کلاه سیاه و غیر مجاز صحبتی به میان نخواهیم آورد. پشنهاد ما این است که شما نیز تنها از روش های کلاه سفید و مجاز اقدام به سئو سایت خود و مشتریان خود کنید. زیرا سئو کلاه سیاه امنیت و دوام نداشته و میتواند ضررهایی جبران ناپذیر مالی برای شما در پی داشته باشد.
در پاسخ به سوال کدام موارد سئو را بیشتر و کدام را کمتر انجام دهیم، این نکته را یادآورمیشویم که سئو امروزه تکیه ای 90 درصدی بر روی کاربران واقعی سایت دارد. اگر محتوای برای سایت ایجاد می کنید، آن را بصورتی تهیه کنید که برای کاربران جذاب باشد. اگر بکلینک میگذارید، متن لنگرشده را با دقت انتخاب کنید و صفحه فرود مخاطبان لینک، در سایت را با گرافیک و محتوای مناسب طرحی کنید. این موضوع که کدام یک از این موارد را بیشتر و کدام را کمتر انجام دهیم. آنچنان مورد اختلاف است که نمی توان پاسخی قاطع به آن داد. تنها میتوان با قاطعیت گفت تمام موارد سئو را بصورتی پیش ببرید، که یک هماهنگی در رشد و توسعه هر کدام از روش های سئو وجود داشته باشد.
بعد از بیان اینکه بک لینک ها دیگر در نتایج گوگل تاثیر ندارند و اقدام گوگل برای بروز رسانی الگوریتم کنترل بکلینک های سایت و دادن رتبه های بهتر به سایت های با بکلینک بالاتر، موجب شد که برخی کاربران و حتی متخصصان سئو راه را اشتباه رفته و تنها به تولید بکلینک و خریدن بکلینک روی آورند. افزایش رتبه سایت در گوگل با این روش موجب شده تا بسیاری تصور کنند که راه کار نهایی سئو را کشف کرده اند. ولی حقیقت این است که گوگل در اقدامی عجیب سایت هایی را که اینگونه عمل می کنند، را صرفا تا زمانی که نرخ افزایش بکلینک خود را حفظ کنند، بالا نگه داشته و با کاهش نرخ بکلینک به آنها رتبه ای بر اساس رتبه واقعی سایت با بررسی کلیه عوامل سئو میدهد. در یک کلمه تکیه به بکلینک ها بعنوان تنها راه رسیدن به رتبه نخست در نتایج جستجو مانند این است که راه صد ساله را یک شبه برویم. این راه در نهایت ما را به نقطه شروع باز خواهد گرداند. زیرا امکان حفظ نرخ رشد بکلینک برای ثروتمند ترین شرکت های جهان هم امری غیر ممکن است. زیرا شما در ابتدا با نرخ بالایی بکلینک های خود را افزایش میدهید، مثلا بک لینک های خود را هر روز چهار برابر می کنید، ولی در زمانی که به تعداد زیاد بکلینک رسیدید دیگر امکان چهاربرابر کردن بکلینک برای شما وجود ندارد.
دقیقا کسی نمیداند چرا گوگل چنین اقدامی در مورد بکلینک ها انجام میدهد، آیا این روش برای شناسایی سایتهایی است که احتمال تبدیل شدن به مشتریان تبلیغات کلیکی گوگل را دارند؟ واقعا هیچ کارشناسی تا کنون پاسخی قطعی به این سوال نداده است.
برای رسیدن به رتبه اول در گوگل باید بصورت مرتب سایت خود را آنالیز کرده و نتایج را تحلیل کنید. گوگل وب مستر ، گوگل آنالیتیکس و سایت الکسا از جمله مهمترین سایت هایی هستند که با کمک آنها میتوایند میزان پیشرفت و افت سایت خود را بررسی و رصد کنید.
بسیاری از سئو کاران از پذرفتن تاثیر رتبه الکسا بر رتبه گوگل سر باز می زنند. دلیل این امر این است که سایت های بسیاری وجود دارد که رتبه الکسای آنها پایین تر از سایت های رقیبی است که در رتبه های بالاتر گوگل، قرار دارند.
دلیلی که ما برای اهمیت رتبه الکسا مطرح می کنیم، بسیار ساده است. هدف نهایی شما کاربران واقعی سایت است، اگر شما رتبه اول گوگل باشید ولی نتوانید کاربری را جذب سایت خود کنید، شما شکست خورده اید. امکان وقوع این مطلب برای بسیاری از کسب و کارها بسیار محتمل است.
هماهنگی میان جذب مخاطب واقعی به سایت خود و بازاریابی محصولات خود در اینترنت و همزمان تلاش برای بالابردن رتبه سایت در گوگل میتواند موفقیتی تضمین شده برای شما همراه داشته باشد. فراموش نکنید که انجام کلیه راههای بازاریابی در اینترنت شاید شما را در رسیدن به رتبه اول گوگل کمی از رقبایی که تنها بر روی رتبه سایت خود در گوگل تمرکز دارند عقب بیاندازد ولی شما با تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی عملا بازار گسترده تری از رقبای خود خواهید داشت و کالای بیشتری خواهید فروخت.
یکی از مهمترین مواردی که برای بهبود سئو باید در نظر داشته باشید، بهینه کردن صفحاتی است که کاربران از طریق لینک های تبلیغاتی به آن صفحه مراجعه می کنند. صفحه عرضه یک کالا و یا توضیحات فنی کالا باید با گرافیک و محتوای مناسب تهیه شود. کاربر باید در همان لحظه ورود جذب گرافیک سایت شود. فونت نوشته ها باید خوانایی لازم را داشته باشند و کاربر برای خواندن متن ناچار به بزرگ کردن صفحه و زوم نباشد.
صفحات فرود مناسب میتواند میزان فروش شما را براحتی افزایش دهد. میتوانید با کمک CTA در صفحات فرود، تاثیر گرافیک و محتوای مناسب خود بر فروش را افزایش دهید.
برای رسیدن به هر هدف بزرگی باید آن را به گامهای کوچکتر تقسیم کرد. برای رسیدن به هدف رتبه اول در گوگل هم باید همینگونه عمل کرد. برای خود اهدافی را تشکیل دهید .
مثال: یک سایت تازه تاسیس برای رسیدن به رتبه اول در گوگل با شما قرار داد بسته است. رتبه الکسای سایت در لحظه تحویل به شما 21 میلیون است. و تعداد کاربران مراجعه کننده به سایت صفر، مخاطبان سایت در شبکه های اجتماعی هم صفر است. شما میتوانید به این صورت برای خود برنامه ریزی کنید که هر هفته 20 کاربر جدید و علاقه مند به محصولات این شرکت را به دیدن سایت ترغیب کرده و در شبکه های اجتماعی مشخصی، تعداد 20 مطلب مرتبط را بارگذاری کرده و تعداد 20 کاربر هم برای شبکه های اجتماعی خواهید یافت، برای رتبه الکسا هم میزان کاهش رتبه مشخصی را مثلا رساندن رتبه الکسای سایت به 7 ملیون را در عرض یک هفته هدف قرار دهید.
پس از برنامه ریزی برای سئو سایت آن را به مرحله اجرا در آورده و در پایان هم نتایج را در آخر هفته بررسی کرده و با کمک آمارهای سه سایت گوگل وب مستر، گوگل آنالیتیکس و الکسا مشکلات موجود را یافته و راهکار حل آنها را تهیه کنید و به جلو روید. یادتان باشد که برای موفق شدن باید قدم های خود را استوار بردارید. بنابراین از اینکه نتیجه دلخواه را بدست نیاورده اید دلسرد نشوید. تنها به تحلیل راهکارها پرداخته و آنها را اصلاح کنید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی/
درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.
تبلیغات میان متنی
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://doorbin-rahband-darb.persianblog.ir/
https://rahband-darb-sheshe.persianblog.ir/
https://doorbin-darb-shishe.persianblog.ir/
https://darb-shishe-jack.persianblog.ir/
https://rahband-darb-shishe.persianblog.ir/
https://rahband-jak-kerkere.persianblog.ir/
https://kerkere-iran.persianblog.ir/
https://tajhizat-shabake.persianblog.ir/
https://jack-outomat.persianblog.ir/
https://rahband-dorbin.persianblog.ir/
https://shabake-iran-door.persianblog.ir/
https://iran-darb.persianblog.ir/
https://iran-rahband.persianblog.ir/
https://shishekala-doorbin.persianblog.ir/
https://rahband-tehran.persianblog.ir/
https://shishekaran.persianblog.ir/
https://rahband-ir5.persianblog.ir/
https://shishekala.persianblog.ir/
https://rahband55.persianblog.ir/
https://shishe-door.persianblog.ir