تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

طراحی سایت برای شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی

طراحی سایت معماری

زمانی که کاربران به وب سایت شما مراجعه می کنند همه چیز شما وب سایت شماست. در بسیاری از موارد کاربران اولین شناخت از ماهیت شغلی شما را در سایت مشاهده می کنند. لیکن طراحی سایت معماری شما باید زیبا و متناسب با هنر و دانش شما باشد. رعایت اصول یوزر فرندلی در طراحی سایت معماری داخلی و یا طراحی سایت دکوراسیون داخلی حس امنیت را ایجاد خواهد کرد. همانگونه که در طراحی ساختمان دسترسی های آسان و رفاه جز اصول می باشد، طراحان وب سایت تلاش می کنند در عین ظاهری زیبا از سردرگم شدن کاربران جلوگیری کنند و وب سایت را طوری طراحی کنند که کاربران کمترین کلیک ممکن را انجام دهند و بیشترین زمان ممکن را سایت سپری کنند.

قسمت های پیشنهادی برای طراحی سایت معماری:

1- بخش رزومه
2- بخش مفالات
3- معرفی پرسنل
4- تماس با ما
5- درباره ما و سیاست ها
6- خدمات ما
موارد فوق حداقل قسمت های می باشد که در طراحی سایت معماری لازم است طبعا قسمتهای دیگری از قبیل پنل مزایده جز قسمت هایی می باشد که بنا به نیاز شرکت قابل افزودن است.
یکی از اصول بسیار مهم در طراحی سایت رعایت اصول سئو از زمان طراحی وب می باشد. اگر طراحی سایت شما به صورت کاملا اختصاصی می باشد حتما از طراحان خود بخواهید که سایت را سئو بیس طراحی کنند. البته در صورت استفاده از cms هایی از قبیل وردپرس بسیاری از موارد رعایت شده و یا قابلیت افزودن افزونه های مکمل وجود دارد.
در پایان می توانید سوالات احتمالی خود را با ما مطرح کنید و یا طراحی سایت ارزان معماری خود را به ما بسپارید.

طراحی سایت معماری با رویکرد ارایه نمونه کارها و پروژه های انجام شده در زمینه دکوراسیون منزل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مراکز تجاری و فروشگاهی و فضاهای دیگر صورت می گیرد و یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تبلیغ و شناساندن تخصص و توانایی ها و خدمات آرشیتکت ها محسوب می گردد.

معماری و پرداختن به کار دکوراسیون همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد و طراحی سایت معماری نیز بالطبع از این تلطیف ها و ریزه کاری های آن به دور نیست و ابزاری برای رشد و توسعه حرفه معماران و تکنسین های دکوراتیو می باشد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت فروشگاهیو طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی وب سایت معماری و ساختمانی و معماری برای چه مشاغلی مناسب است؟

صنعت ساختمان و امور عمرانی طیف وسیعی از مشاغل و حرفه ها را در بر می گیرد که ارتباط و وابستگی تنگاتنگی با یکدیگر دارند. از جمله: مهندسان عمران، نقشه برداران، تولیدکنندگان و فروشندگان تاسیسات و تجهیزات و مصالح ساختمانی، معماران و آرشیتکت ها، متخصصان برق و گاز کشی و ...

طراحی سایت برای هرکدام از این حرفه ها می تواند انجام گیرد و آنها از طریق وب سایت می توانند در مورد خدمات و محصولات خود اطلاع رسانی نموده یا از طریق ثبت سفارش آنلاین، کالاهایشان را بفروشند.

مزایا و سودمندی های طراحی سایت معماری و ساختمانی

طراحی سایت معماری یا ساختمانی در جهت ایجاد ارتباط بین مشاغل مرتبط با امور عمرانی و آشنایی آنها با همدیگر و در نهایت مشارکت و انعقاد قرارداد و همکاری بین آنها بسیار سودمند است.

در طراحی وب سایت معماری و ساختمانی، تکنسین های معمار و یا مهندسین عمران، وقت و فضای کافی برای نمایش نمونه کارهای اجرا شده را به عموم مردم دارند و در مورد هرکدام از پروژه هایشان بطور مبسوط می توانند شرح دهند و در وب سایتشان با زبان تصویر و فیلم نیز به معرفی کارهایی که انجام داده اند بپردازند و توانایی ها و خدماتشان را به اطلاع همگان برسانند.

همچنین چنانچه ذکر گردید طراحی سایت معماری و ساختمانی در راستای آشنایی فعالان عرصه امور ساختمانی و معماری با یکدیگر و ایجاد همکاری با همدگیر مثمر ثمر است.طراحی سایت معماری

امکانات و سرویس های طراحی سایت معماری

قسمت های متنوع و مختلفی را در طراحی سایت معماری و یا طراحی سایت ساختمان می توان لحاظ و اجرا کرد که برخی از آنها در ادامه ذکر می شود :

1 – طراحی صفحه رزومه

در طراحی سایت گروه مهندسان معمار و همینطور در طراحی سایت عمرانی و ساختمانی پرداختن به رزومه بسیار مهم است چرا که این سوابق کاری شماست که مشتری را به سمتتان می کشاند و هر چقدر رزومه شما پُربارتر و معتبرتر باشد اعتماد مشتری را بیشتر جلب می نماید.

در این قسمت عناوین پروژه های انجام شده بصورت مستقل یا مشارکتی با شرح مختصر و تاریخ شروع و خاتمه ذکر می گردد. همچنین مجوزها و گواهینامه های کسب شده شرکت شما نیز در این بخش قرار می گیرد.

2 – طراحی صفحه ارتباط یا تماس با ما
3- طراحی صفحه کادر فنی

در این بخش پرسنل و کادر فنی شرکت اعم از تکنسین ها، آرشیتکت ها، مهندسان با ذکر تخصص و توانایی های هر کدام معرفی می شوند.

4-  طراحی صفحه خدمات

با توجه به زمینه کاری شرکت ، خدمات دسته بندی شده و پیرامون هر کدام به تفصیل شرح داده می شود و در مورد هر یک می توان نمونه کاری ارایه داد. بطور مثال در طراحی سایت معماری ، خدمات می تواند مشتمل بر: دکوراسیون منزل، دکورایسیون مراکز تجاری، دکوراسیون آشپزخانه، دکوارسیون فروشگاه ، دکوراسیون اداری، دکوراسیون نمایشگاهی، بازسازی فضا، پارتیشن بندی، تهیه نقشه های معماری، اجرای مصالح خاص و ترکیبی و .... باشد.

5- طراحی صفحه نمونه کار

بارزترین قسمت طراحی وب سایت معماری، صفحه نمونه کار می باشد. در این بخش پروژه های انجام شده و به اتمام رسیده معرفی می گردند. تصویر کلی هر پروژه با ذکر مشخصانی همچون : نام، متراژ، مصالح و متد بکار رفته، زمان اجرا  و .... در این صفحه درج می گردد.

6 – طراحی صفحه اخبار و مقالات

درج اخبار و دستاودهای تازه در زمینه معماری همچنین مقالات مرتبط در این بخش،  می تواند به مخاطبان سایت بیفزاید.

7- طراحی صفحه گالری

عکس های با کیفیت از نماهای مختلف پروژه ها ( چه پروژه های تکمیل و اتمام یافته و چه پروژه های در حال انجام) همراه با زیر نویس عکس در گالری قرار می گیرد.

8 – طراحی بخش ویدئو

فیلم های چند دقیقه ای از کارهای انجام شده قبلی و همینطور فیلم هایی از روند اجرا و پیشرفت پروژه های در حال اجرا در این بخش قرار می گیرد.

بلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته  و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید. 

تبلیغات درون متنی


طراحی وب معماری

همچنانکه این روزها بحث بر سر بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی وبسایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت معماری به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

مزایای طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

همان گونه که در جریان هستید امروزه خیلی از افراد در هر زمینه ای که قصد انجام کاری را دارند ابتدا سری به اینترنت میزنند. به این ترتیب شما هم برای اینکه از قافله عقب نمانید باید برای طراحی وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی اقدام کنید تا بدین وسیله در فضای مجازی هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید. این کار هدفمند ترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغ برای شماست. همچنین شما در طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی میتوانید پروژه های انجام شده، خدمات قابل ارائه، اطلاعات اولیه برای طراحی و... را در معرض دید مشتریان قرار دهید .

به یاد داشته باشید طراحی وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی مختص شرکتهای بزرگ نیست

اصلاً اهمیتی ندارد قدمت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شما چقدر است و اصلاً هم مهم نیست که سابقه کاری تیم طراحی شما چند سال است. شما با راه اندازی و طراحی وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی به راحتی می توانید گالری از عکس و فیلم های پروژه هایی که انجام داده اید را در سایت شرکت جهت به رخ کشیدن هنر خود به مشتریان ، قرار دهید؛ از طرف دیگر نمایش ۳۶۰ درجه ای از طرح های انجام شده را در وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی شرکت خود داشته باشید تا تمامی زوایای هنر شما به دید مشتریان برسد . به این ترتیب هر کاربری با ورود به سایت شما شیفته کارها و هنرهای شما شده و به اصطلاح تشویق به کلیک بعدی میشود . لازم به ذکر است که باید طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی به صورت استاندارد باشد و بهینه سازی وب سایت برای گوگل صورت بگیرد ؛ نگران این قسمت از طراحی وب سایت نباشید ، چرا که هانی تک با کمال میل حاضر است سکان طراحی وب سایت تهران شما را برای هدایت در دریای متلاطم اینترنت به دست بگیرد.

خلاقیت در طراحی سایت معماری

ایده پردازی و خلاقیت در معماری حرف اول را می زند. از اینرو متخصصان و طراحان همواره در طراحی سایت معماری به دنبال متدهای خلاقانه و پیاده سازی ایده های جدید هستند.

از طرفی نیز پرداختن به گرافیک زیبا و ایجاد جذابیت های بصری در طراحی سایت معماری سرلوحه می باشد تا همانگونه که فرد از دیدن یک فضای معماری زیبا لذت می برد با وارد شدن به محیط وب سایت معماری نیز از بودن در آن لذت ببرد. سایت معماری شما می تواند به منبعی علمی برای اطلاعات مفید این حوزه باشد برای مثال شما می توانید یک بانک اطلاعات معماری را در قالب یک سایت طراحی کنید. ( طراحی سایت بانک اطلاعاتی)

نکته مهم دیگر که تیم حرفه ای پیام آوا در طراحی سایت معماری یا طراحی وب سایت های ساختمانی بدان توجه وافری دارد سئو سایت است. در این ارتباط بهینه سازی سایت معماری با توجه به استانداردها و الگوریتم های موتورهای جستجو صورت می گیرد. تا کاربری که کلماتی مانند بهترین معماری، بهترین معمار، معماری جدید و ... را جستجو می کند در ابتدا به سایت شما هدایت شود.

طراحی و اجرای وب سایت های : شرکت بسپارپی ایرانیان ، شرکت فنی مهندسی فرین اندیشه ماندگار ، شرکت ساختمانی مه میل سازه ، شرکت عمرانی پارسازه ، سایت کاغذ دیواری آیدا ، شرکت مهندسین ساختمانی فریاب جنوب ، شرکت ساختمانی عطاردیان ، شرکت تاسیساتی و ساختمانی پادیاو سازند ، کاغذ دیواری پلاستر و ... از نمونه های بارز طراحی وبسایت توسط پیام آوا در زمینه طراحی سایت معماری و طراحی سایت ساختمانی و عمرانی است.

 شرکت ما همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

اهمیت بک لینک سازی در سئو

سئو و  بک لینک ها مانند نان و کره می مانند.شما نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید. به همین دلیل، هر مکالمه ای در مورد سئو شامل یک لینک به یک یا چند مورد می شود. اینکه رتبه بندی وب سایت شما بدون آن ها تقریبا غیر ممکن است خبر تازه ای نیست. از این رو بک لینک در سئو وب سایت سما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 اما دقیقا چرا لینک ها بسیار مهم هستند؟

چه چیزی باعث می شود این ارتباطات مجازی کوچک برای رتبه بندی در جستجوی سازمانی بسیار مهم واقع شوند و چگونه به این اندازه قوی هستند که بسرعت یک صفحه از اعماق غیرقابل جستجو را به بهترین جا در صفحه اول جستجوها بالا ببرد!

backlink and google searching

 

بک لینک  راهی ست که گوگل صفحات جدید را پیدا می کند

ساده ترین توضیح به دنبال این سوال که چرا بک لینک در سئو مهم است این است که، آن ها روشی هستند که عنکبوت گوکل صفحات جدید را جستجو می کند. دقیقا مثل وقتی که ما از نقشه برای پیدا کردن یک شهر جدید استفاده می کنیم، عنکبوت گوگل از بک لینک ها برای یافتن، خزیدن و مرتب کردن صفحات در وب سایت شما استفاده می کند. به این فکر کنید که اگر به شهرهای دیگر متصل شده اید، خیلی بیشتر احتمال دارد یک شهر جدید پیدا کنید، درست است؟ پیدا کردن یک شهر کوچک که وسط نا کجا آباد است مدت زیادی طول می کشد تازه اگر بتوانید پیدایش کنید. اکثر بک لینک ها به شما فرصتی بهتر برای پیدا کردن سریع می دهد. این امر منجر به هدایت سریعتر و رتبه بندی بالاتر در یک دوره زمانی کوتاهتر می شود. از آنجا که بک لینک ها ابزار جستجوی اینترنتی گوگل هستند، ایجاد یک دسته از آن ها برای وب سایت شما، به افزایش زمان متوسط برای سئو کار شما کمک می کند. گوشه ها را قطع نکن، اما همه ما می خواهیم رتبه بندی سریعتری را ببینیم، درست است؟ به کمک بک لینک های مرتبط با کیفیت بالا، شما می توانید راه های SERPs را به روش صحیح سرعت دهید.

بک لینک ها ابزار مدیریت اعتبار گوگل هستند

متاسفانه گوگل انسان نیست. اگر چه الگوریتم های گوگل توسط افراد واقعی ساخته شده اند، اما این نرم افزار مغز انسانی ندارد.به علاوه می تواند مزایا داشته باشد اما در هنگام تعیین سایت هایی که ارزش رتبه بندی بالا را دارند، آنها در حال بازیابی هستند. می بینید که بک لینک ها در سئو مهم هستند چرا که آنها به عنوان ابزار اعتبار گوگل استفاده می شود. از آن جایی که هدف اصلی آن ها اشاره به جستجوگرها در جهت بهترین نتیجه ممکن برای جستجو آن هاست، آنها به جستجوگرها در جهت یک سایت که زنجیره می نویسند اشاره نمی کنند. در عوض، آنها می خواهند به یک وبسایت محبوب اشاره کنند؛ چرا که یک وبسایت محبوب به این معنی است که شهرت خوب دارد و قابل اطمینان است. برای قرار دادن این در متن، خودتان آن را امتحان کنید. کدام یک از این سایت ها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد؟ سایتی با سه لینک دهنده یا یک سایت با بیش از 300 لینک؟ من شرط می بندم که گزینه دوم را انتخاب کنید. من، فردی که این مقاله را بعد از شما خواند و گوگل هم همین پاسخ را دار، به همین سادگی. چون همه ما فکر می کنیم که وب سایت های محبوب و پراز بک لینک، قابل اعماد تر هستند.

لینک های مرتبط  اعتبار شما را افزایش می دهند

به دنبال توضیحات قبلی، که گوگل مایل به نمایش نتایج بالاترین کیفیت برای جستجوی کاربر است، لینک ها نیز مهم هستند، زیرا اعتبار را افزایش می دهند. این به چه معناست؟ اگر یک سازنده خودرو دارای یک بک لینک با لینک های ورودی از وبلاگ های خودرو و سایت های خبری خودرو باشد، شما فکر می کنید که معتبر تر باشد، درست است؟ اگر دیگران در صنعتشان به محتوای خود پیوند دارند، می توان با خیال راحت فرض کرد که آنها باید چیز با ارزشی را به اشتراک بگذارند. با این حال، اگر یک سازنده خودرو پروفایل پشتیبان خود با پیوندهایی از وبلاگ های حیوان خانگی و فروشگاه های مواد غذایی پر کند قطعا اثر متضاد دارد. گوگل به این فکر می کند که آیا این وب سایت واقعا منبع معتبر در صنعت خودرو است؟ این دومین چیزی است که میتواند تمام  رتبه های مهم را به شما بدهد. به خاطر داشته باشید که گوگل از لینک ها برای تعیین اعتبار آنلاین وب سایت شما استفاده می کند.جمع آوری لینک ها از هر جایی که می توانید و دستتان به آن می رسد، به ویژه اگر هیچ ارتباطی با محتوای شما نداشته باشد، هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت. در حقیقت، این بک لینک در سئو می تواند اثر متضاد داشته باشد و می بینید که شما توسط گوگل مجازات شده اید.

بک لینک ها بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد

من نمیخواهم ذهن شما را با همه ی این ها خسته کنم، " گوگل میخواهد بهترین نتایج را نشان دهد ..." که من فقط شما را خسته کردم. با این حال، این  فلسفه زمانی اعمال می شود که ما در مورد مزیت افزودن ترافیک ارجاع به سایت شما، از طریق لینک های پرکاربرد خود صحبت می کنیم. بهش فکر کنید، گوگل به یک وب سایت اعتماد نخواهد کرد که هرگونه ترافیک را دریافت کند. به طور طبیعی، آن را در SERPs پایین و پایین تر می برد. اما سایت هایی با تعداد زیاد ترافیک باید قابل اعتماد باشند و ارزش خاصی را ارائه دهند ... درست است؟ مهم نیست که آیا از طریق یک اشتراک رسانه های اجتماعی، ارسال پست مهمان یا فهرست دایرکتوری باشد، هر کسی که بر روی یک بک لینک کلیک کند و وارد سایت شما شود به افزایش ترافیک ارجاع شما کمک می کند. بنابراین، هنگامی که شما در حال پیاده سازی استراتژی ساخت لینک خود هستید، هدف را لینک دادن از سایت های مربوطه و سایت های با یفیت بالا با مجوز دامنه قرار دهید. این وب سایت ها یک مخاطب بزرگتر و پایدارتر دارند و شانس بیشتری برای افزایش ترافیک عمومی در وب سایت خود دارند.

آیا شما معدن طلای سئو را دارید؟

شما اکنون می دانید چرا شما نیاز به بک لینک ها در سئو سایت خود دارید، اگر می خواهید سایت خود را وقتی  رتبه بندی آن بهبود یافته ببینید. بنابراین چگونه می توانید متوجه شوید که آیا شما قبلا برخی از این معادن طلای سئو را به سایت خود اضافه کرده اید؟ به سادگی به حساب کاربری monitor Backlinks  خود وارد شوید و روی زبانه Backlinks در نوار بالا کلیک کنید، حالا همه ردیفهای داده را ببینید؟ این پروفایل Backlink شما است، یک سند شسته و رفته که جزئیات هر لینک را که در حال حاضر به وب سایت شما اشاره دارد، می دهد. جالبه نه؟

monitor backlinks

شما می توانید از طریق این اطلاعات به صورت دستی جستجو و غربال کنید، نگاهی به ستون "linked from" بیندازید که نشان می دهد چه کسی سایت شما را دوست دارد. یا میتوانید با استفاده از فیلترهای ستون سمت راست داده ها را فیلتر کنید، فقط بر روی دکمه Filters کلیک کنید تا فهرست گزینه ها را گسترش دهید.

linked from in monitor backlink

شما همیشه باید تلاش کنید تا پروفایل پشتیبان خود را با لینک های با کیفیت بالا، مرتبط و قابل اطمینان پر کنید. Monitor Backlinks می توانند این کار را بسیار آسان تر انجام دهند. حالا شما می دانید چرا بک لینک در سئو مهم است و چرا داشتن لینک های مناسب می تواند تاثیر زیادی در حضور جستجوی پایه ای خود داشته باشد.

 

از نظر من بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل ادوردز با هم عجین شده اند. شما در مدتیکه هنوز بهینه سازی موفقی نداشته اید باید برای برند سازی به تبلیغات گوگل متکی شوید. 

اما این را باید پذیرفت قبل از هرچیز شما نیاز به یک سایت حرفه ای دارید. طراحی سایت شرکتی و تفاوت آن با طراحی سایت فروشگاهی را باید بدانید و بعد از آن برای یک شرکت معتبر تحقیقات کامل و کافی انجام دهید. 

من در مطالب بعدی سعی می کنم تا حدودی که در توانم است این موضوعات را برای شما بیشتر توضیح دهم.

 

 

نرخ کلیک و روشهای موفقیت در کمپین تبلیغاتی

شما ممکن است بارها با این موضوع در دنیای واقعی هم روبرو شده باشید که برای محصول و یا خدماتتان تبلیغاتی انجام می دهید اما هیچ ابزاری برای اندازه گیری مسمر ثمر بودن آن تبلیغ ندارید و نمی دانید که چند درصد از مشتریان به واسطه آن نوع از تبلیغ ( برای مثال پخش تراکت ) به شما مراجعه کرده اند. در فضای مجازی وقتی شما یک کمپین تبلیغاتی ایجاد می کنید با مفهومی به نام نرخ کلیک می توانید تا حدودی میزان موفقیت آن کمپین را بسنجید و بر اساس آن یا آن تبلیغ را تکرار کنید یا نواقص احتمالی آن را برطرف کنید.

 

نرخ کلیک (CTR) یک اصطلاح است که معمولا توسط بازاریابان کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان ابزار اندازه گیری موفقیت یک کمپین پیشنهاد می شود. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با نرخ کلیک و راه های بهینه سازی آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

اما CTR دقیقا چیست؟ نام نرخ کلیک خود کاملا توضیح دهنده خودش است، اما اکثر مردم از تعریف میزان کلیک با راست کلیک استفاده نمی کنند. به همین دلیل مهم است قبل از رفتن به اهمیت آن برای جستجوگرها و PPC، از طریق کلیک روی آن تعریف شود. اساسا، CTR محاسبه تعداد کلیک ها بر روی یک آگهی به عنوان یک درصد از تعداد دفعاتی که در نتایج موتور جستجو نشان می دهد.

میزان تبلیغات با نرخ کلیک ، شما را قادر به ارزیابی می کند.

  1. بیشتر بر روی کدام آگهی کلیک می شود؟
  2. کدام آگهی منجر به بیشترین نرخ تبدیل می شود؟
  3. جستجوگرها چقدر تاثیر در تبلیغات شما دارند؟
  4. موفقیت کلی در کمپین شما چقدر است؟

از طریق نرخ های تبلیغات، به مواردی که در نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند، که منحصر به فرد نیستند. تبلیغات بنر همچنین CTR اندازه گیری شده است. اما به طور کلی، CTR آنها بالاتر از 1٪ نیست که کارایی آنها را کاهش می دهد. از این رو، اکثر بازاریاب ها از استفاده از تبلیغات بنر برای SEO و PPC اجتناب می کنند.

حالا که می دانید CTR چیست، بیایید نگاهی به اهمیت آن برای هر دو SEO و PPC بیاندازیم.

چرا CTR برای سئو اهمیت دارد؟

هنگامی که آگهی های شما در نتایج موتور جستجو نشان داده می شود، شما تأثیر زیادی  ایجاد کرده اید. بنابراین، در تئوری، CTR برای جستجوگرها با تقسیم تعداد کلیک ها بر اساس تعداد برداشت ها به عنوان یک درصد محاسبه می شود.

پیش از این، CTR برای سئو به سختی محاسبه می شد. با این حال، گوگل وارد شده و ابزار مورد نیاز را برای نگه داشتن میزان امتیازات کلیک معرفی کرد. این باعث شده است که شما بتوانید از طریق نرخ های تبلیغاتی  برای سئو سایت خود محاسبه کنید.

دلایل اینکه CTR برای سئو مهم است.

seo

  • آرا جستجوگرها

رتبه بندی وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی خاص در Google به شدت بستگی به تعداد لینک های ورودی آن دارد. با این حال، شما نباید این واقعیت را فراموش کنید که Google همچنان نتایج ارزیابی جستجوگرها را، زمانی که کسی روی وب سایت شما در نتایج موتور جستجو کلیک می کند، به وب سایت شما منتقل می کند، بررسی می کند. ترکیبی از آراء خارجی و آراء جستجوگر وب سایت شما را به بالاترین رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی اختصاص می دهد. این به سئو شما خیلی کمک می کند.

  • ارزیابی رتبه سایت شما

هر بازاریاب می خواهد وب سایت خود را در اولین صفحه نتایج جستجو برای کلمات کلیدی اصلی نمایش دهد. با این حال، حتی اگر وب سایت شما در صفحه اول قرار داشته باشد، اما به اندازه کافی بر روی آن کلیک نکنند، Google هر دلیلی دارد که شما را پایین می آورد. گاهی اوقات، وب سایت های صفحه دوم و حتی سوم نتایج جستجو هستند، می توانند به سادگی آن را به صفحه اول بیاورند با داشتن میزان بالاتر کلیک سایتشان. سقوط از صفحه اول اصلا برای SEO شما مناسب نیست.

  • هدف کاربر

شما می توانید رفتار افرادی که با کلیک روی تبلیغات خود در نتایج موتور جستجو از طریق CTR، تجزیه و تحلیل کنند. شما می توانید ببینید که کدام تبلیغات بیشترین کلیک را دارند و کدام کلمات کلیدی بهترین نتایج را تولید می کنند. به این ترتیب، می توانید کمپین جستجوگر خود را تغییر دهید تا بیشترین آگهی و کلمات کلیدی که بیشترین کلیک را جذب می کنند اختصاص دهید.

چرا CTR برای PPC اهمیت دارد؟

نرخ کلیک در نرخ تبلیغات کلیکی نقش مهمی را ایفا می کند. فرمول برای محاسبه CTR همان است. اما اهمیت آن برای PPC کاملا متفاوت از SEO است. اساسا، CTR  بازده سرمایه گذاری (ROI) را برای کمپین PPC شما بهبود می بخشد. در اینجا برخی از دلایل اهمیت CTR برای PPC نشان داده شده است:

  • کاهش هزینه هر کلیک

هر چه CTR شما برای یک کلمه کلیدی خاص بالاتر برود،هزینه تبلیغات گوگل شما ارزان تر خواهد شد. به این ترتیب، شما مجبور نیستید تا هر زمان که یک بازدید کننده روی پیوندهای شما کلیک می کنید، مبلغی را پرداخت کنید. این می تواند به میزان پولی که شما در کمپین PPC خود صرف کرده اید کاهش دهد. هزینه های پایین، سودآوری شما را بهبود می بخشد و می توانید از ROI بالاتر لذت ببرید.

  • خریداری کلمات کلیدی ارزان

شما می توانید با بهبود CTR هزینه وب سایت خود را برای یک کلمه کلیدی خاص، کم کنید. هرچه رتبه شما بالاتر از کلمه کلیدی باشد، ارزان تر می توانید آن را بخرید. شما باید این نکته را در نظر بگیرید که بار بعدی گوگل به شما کلمات کلیدی پیشنهاد می دهد. در واقع یک راه برای کاهش هزینه هایی است که شما مجبور به پرداخت گوگل برای آن هستید.

همانطور که می بینید هزینه کمپین PPC شما به میزان قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت. اگر شما به سادگی میزان کلمات کلیدی خود را بهبود ببخشید. بدست آوردن رتبه بالا برای کلمه کلیدی برای کمپین PPC شما لزوما به این معنا نیست که شما باید هزینه زیادی پرداخت کنید. بنابراین، می توانید ببینید که CTR اهمیت زیادی برای هر دو SEO و PPC دارد. اگر می خواهید کمپین هایتان موفق شوند، بهبود CTR می تواند اولین گام برای رسیدن به آن باشد.

بلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته  و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید. 

تبلیغات درون متنی


7 راه جدید برای بهبود CTR شما با استفاده از جستجوی گوگل

ctr

یافتن میزان نرخ کلیک سایت.

قبل از اینکه شما شروع به بهبود CTR خود کنید، باید یک خط پایه را ایجاد کنید. به بخش تجزیه و تحلیل جستجو در سایت خود بروید. نمایش پیش فرض به سادگی نشان می دهد که شما در رتبه بندی (به عنوان مثال، کلمات کلیدی خود) و میزان کلیک های دریافت شده خود در چه رتبه ای قرار دارید. بخش CTR و voila را چک کنید. - شما به طور میانگین میزان CTR برای کلمات کلیدی برتر خود را خواهید دید.
به یاد داشته باشید که اهداف CTR شما به عوامل مختلف متفاوتی بستگی خواهد داشت. CTR برای پرس و جوهای برند ها باید بسیار بالا باشد. اما CTR شما برای کلیدهای کلیدی بیشتر به طور قابل توجهی پایین تر خواهد بود.

اولویت بندی صفحات در معرض خطر سایت.

اکنون که شما پایه کار خود را مشخص کرده اید، اولین اولویت شما باید صفحاتی باشد که بیشتر در معرض خطر لغزش از SERPs هسند. این صفحاتی است که گوگل از موقعیتهای مناسب یا عالی در SERPs برخوردار است، هرچند که در حال حاضر CTR کم است. شما باید بلافاصله اینها را عوض کنید تا بتوانید امتیاز خود را حفظ کنید یا آن را ایده آل کنی

تجزیه و تحلیل صفحات با کارایی بالا.

آیا می خواهید بدانید که چرا صفحات کم کار شما در حال تلاش برای رتبه بندی هستند؟ آنها را در برابر صفحات برنده خود مقایسه کنید، آنهایی که با موقعیتهای بالا و CTR رشد می کنند.

برای تجزیه و تحلیل عادلانه و برنده شدن، اطمینان حاصل کنید که مجموعه های شما از جمله صفحات - وبلاگ ها در مقابل وبلاگ ها، صفحات محصول در مقابل صفحات محصول و غیره مقایسه کنید. در حالی که یک طرح محصول گمشده می تواند تفاوت بین رتبه بندی یک صفحه محصول در صفحه 2 در مقابل صفحه 1 باشد، افزودن طرح احتمالا نمی تواند یک پست وبلاگ را که در صفحه 8 تکرار شده است، بهبود ببخشد.

مقایسه تجربه کاربری تلفن همراه و دسکتاپ.

در حال حاضر در حال حاضر در تمام جهان از تلفن همراه استفاده می کنند. بنابراین فراموش نکنید که CTR تلفن همراه خود را بررسی کنید.

اگر در  Google Search Console بر روی Devices کلیک کنید، به شما می توانید یک نمای کلی از CTR شما را با دستگاه (تبلت، تلفن همراه، دسکتاپ) ارائه می دهد. اما می توانید بر روی منو کشویی کلیک کنید. تا CTR ها را در دستگاه مقایسه کنید و پرس و جو های جداگانه را برای تعیین اینکه چه چیزی باعث می شود که صفحه خاصی برای انجام عملکرد خاصی بر روی موبایل در مقابل دسکتاپ ضعیف باشد.

ورود تلفن های هوشمند به دنیای انسان شغل طراحی سایت را نیز به یک فضای جدید کشانده است و خیلی از سایت ها امروز به طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا اهمیت می دهند تا کاربران موبایل نیز به راحتی با سایت آنها تعامل داشته باشند. 

تایید تمام مراحل طرح شما.

شما باید به طور منظم ازکاربران خود در صفحات مختلف نظرسنجی کنید. که مطمئن شوید طرح شما درست کار می کند یا خیر؟ اگر در صورتی که این کار را نتوانید انجام دهید. Google Search Console یک راه سریع برای تأیید در یک لحظه را فراهم می کند. که مطمئن شود همه چیز به درستی کار می کند.

در تجزیه و تحلیل گوگل، بر روی منو کشویی کلیک کنید. سپس نتایج غنی را انتخاب کنید. تمام صفحات شما با طرح باید در اینجا نشان داده شود. لیستی از آنها را نگهدارید و با هر تغییر جدیدی در سایت آن را چک کنید تا هیچ چیز تغییر نکند.

competitors

مقایسه سایت خود با رقیبانتان.

اگر در کل در حال از دست دادن رتبه خود هستید، تنها دلیل این است که در سایت خود ناکارآمد هستید. نگاهی به رتبه بندی هرکسی که بالاتر از شماست، کنید و ببینید که چه کاری انجام می دهند که با شما متفاوت است. از آنها ایده بگیرید. 

گاهی ممکن است شما برای رقابت و رسیدن به رقبای خود یک برنامه بلند مدت در جهت بهینه سازی تدوین کنید اما در همان مدت بخواهید با تبلیغات گوگل در صدر نتایج دیده شوید. این قسمت را من در مطالب دیگری به صورت مفصل توضیح خواهم داد. 

اندازه گیری کار.

در نهایت، هر SEO ارزش نمره خود را می داند برای اندازه گیری نتایج خود، حداقل یک ماه، به عقب برگردید و کار خود را بررسی کنید. 30 روز قبل و بعد از تغییرات خود مقایسه کنید تا ببینید که چگونه بر CTR شما تأثیر گذاشته است.

 

کلام آخر

بگذارید رک باشم شما در دنیایی زندگی می کنید که برای خرید هر کالا یا خدمات قبل از آن باید تحقیقات داشته  باشید که سرتان کلاه نرود. قبل از سفارش طراحی سایت به یک شرکت پیشنهاد می کنم تفاوت های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید و از شرکت هایی که خدمات مشاوره رایگان به شما ارائه می دهند کمک بخواهید.