تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

بررسی کار IP Scanner شبکه برای نصب دوربینهای مدار بسته تحت شبکه

IP اسکنرها از ابزارهای مفید و کاربردی در راه اندازی و مدیریت سیستمهای نظارت تصویری بحساب می آیند. در این مقاله آموزشی درباره استفاده از آنها، محدودیتها و مقایسه نرم افزارهای شرکتهای مختلف توضیحاتی کاربردی ارائه خواهیم داد و نحوه کار نرم افزارهای پیشرفته اسکن IP و Fing راشرح می دهیم. با cctvonline همراه شوید.

اساس کار اسکنرهای آدرس شبکه (Scanner IP)

با اینکه ویژگی نرم افزارهای نامبرده متنوع و متفاوت است اما روال کار IP اسکنرها بطور کلی سه عمل زیر خواهد بود :

  • بررسی حالت UP/Down : اسکنرها با ارسال یک پکیج Ping به هر آدرس IP در محدوده ای مشخص، فعال یا غیر فعال بودن(Up/Down) آدرسها و دستگاههای متصل را بررسی می نماید. این مرحله مشخص می نماید که اصلا آیا دستگاهی بر روی آن آدرس IP وجود دارد یا خیر.
  • اسکن عمومی پورتها : معمولا پورتهای رایج مثل Web Server، FTP، RTSP، SSH و ... از این طریق اسکن می شوند. البته این مرحله قابلیتهای تنظیم یا شناسایی جزئیات پورتها را همانند اسکنرهای اختصاصی پورت مثل NMAP نخواهند داشت.

  • جستجوی Hostname/MAC : امکان تشخیص ابتدایی یک دستگاه توسط بررسی Hostname هر یک از آنها در این مرحله ممکن خواهد بود و با بررسی MAC OUI به برند شرکت سازنده دوربین مداربسته یا محصولات نظارت تصویری  پی خواهید برد. خیلی از موارد با اینکار می توانید اسم و برند NVR، سرور یا دوربین مداربسته را براحتی تشخیص دهید.

با استفاده از این سه قابلیت کاربران سه منفعت اساسی خواهند برد :

جستجو بدون توجه به برند دوربین مدار بسته

IP اسکنرها معمولا برخلاف ابزارهای ویژه بعضی برندها مثل Axis IP Utility یا Hikvision SADP با دوربینهای مداربسته از چندین برند مختلف سازگاری دارند. در مواقعی که در پروژه از چندین دوربین مدار بسته مختلف بهره می برید این ویژگی بسیار کمک کننده و مفید است و نیاز به نرم افزارهای مختلف برطرف خواهد شد.

البته بسیاری از ویژگیهای دیگر مثل تغییر آدرس IP، بروز رسانی نرم افزار فرم ور و دیگر تنظیمات توسط این اسکنرها قابل انجام نخواهند بود. افرادی که دوربین مداربسته نصب می کنند باید از رابط کاربری تحت وب برای انجام تنظیمات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن    

اطلاعات عمومی شبکه

زمانی که با شبکه آماده ای روبرو هستید هیچ آدرس IP یا اطلاعاتی از دستگاههای متصل در شبکه ندارید، استفاده از IP اسکنرهای شبکه های نظارت تصویری برای کاربران به منزله ابزار مفیدی برای بررسی و لیست آدرسهای IP و MAC، نام شرکت سازنده(بر اساس آدرس MAC) و نام وسیله(درصورت وجود Hostname) خواهد بود. بعضی از این نرم افزارها حتی امکان تهیه نسخه چاپی از اطلاعات را بعنوان مستنداتی از شبکه در اختیار شما می گذارند.

بررسی اجمالی منظم شبکه

IP اسکنرها بررسی اجمالی ساده شبکه و تمام دستگاههای متصل به شبکه را بر اساس آدرس IP میسر می کنند. این ابزار به مدیران امکان می دهد براحتی ابزارهای مجاز یا غیر مجاز بر روی شبکه را بصورت منظم مورد بررسی قرار دهند. تجهیزاتی همچون کاربران متصل به مودمهای Access Point آزاد، براحتی در این شرایط قابل شناسایی هستند.

نرم افزارهای پلتفرم دسکتاپ

نرم افزارهای رایگان بسیار زیادی برای اسکن آدرسهای IP وجود دارند. نرم افزارهای مشهور یکی Advanced IP Scanner(تنها قابل اجرا روی ویندوز) و دیگری Angry IP Scanner (قابل اجرا روی ویندوز، Mac و لینوکس) می باشند.

هر دو این IP اسکنرها به یک شکل کار می کنند. البته Advanced IP Scanner امکانات و اطلاعات بیشتری دارد که مهمترین آنها نمایش نام شرکت تولید کننده براساس OUI و ارتباط مستقیم با سرویسهای اشتراکی شبکه، صفحات وب، FTP و ... می باشد.

نرم افزارهای پلتفرم موبایل

بعضی از نرم افزارهای موبایل امکان اسکن آدرسهای IP را بخوبی نرم افزارهای تحت دسکتاپ میسر می کنند. برای مثال نرم افزار Fing دقیقا همانند ابزار دسکتاپ با استفاده از Wifi بر روی شبکه قرار می گیرد.

بعلاوه Fing اسکن پورتهای معروف دستگاههای نظارت تصویری مثل پورتهای 80 و 554 را میسر می سازد تا کاربران براحتی بتوانند پورت مورد نظر را فعال یا غیر فعال سازند. این پورت اسکنر قابلیتهای نرم افزارهایی با پلتفرم دسکتاپ را ندارد و بقدرت NMAP نیست اما برای عیب یابی های ساده و تشخیص دستگاهها مناسب است.

ابزارهای اختصاصی شرکتهای سازنده

استفاده از ابزارهای اختصاصی شرکتهای سازنده تجهیزات نظارت تصویری امکانات بهتری ارائه می دهند . بخوبی کاربران می توانند به تنظیم و اختصاص آدرس IP به دوربینهای مداربسته بپردازند و بطور مستقیم تمام مراحل را با یک نرم افزار طی کنند و از رابط کاربری تحت وب نیز براحتی استفاده نمایند. این قابلیتها سرعت نصب و راه اندازی سیستمهای نظارت تصویری را بخصوص در پروژه های بزرگ بالا می برد و حداکثر هماهنگی با VMS ها را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

بعلاوه بسیاری از نرم افزارهای اختصاصی شرکتها، براحتی دوربینهای مداربسته برند خودشان را حتی خارج از Subnet یا زیرشبکه پیدا می کنند که این قابلیت کار نصب را بسیار آسان می کند.

تی وی تی   نصب دوربین مداربسته


همه چیز درباره استاندارد ONVIF در دستگاههای نظارت تصویری


عبارت ONVIF یکی از مشهورترین عبارات در صنعت  نظارت تصویری بحساب می آید. این عبارت برای دسته محصولات تحت شبکه و دستگاههای VMS معنا پیدا می کند. در این مقاله قرار است به سوالات زیر جواب دهیم :

  • آیا ONVIF یک استاندارد بحساب می آید؟
  • تفاوت بین ONVIF و PSIA چیست؟
  • چرا ONVIF؟
  • ONVIF چیست و چه کاری می کند؟
  • چه شرکت یا سازمانی از ONVIF پشتیبانی می کند؟
  • ONVIF چه انواعی دارد؟
  • کارایی ONVIF چطور است؟
  • ویژگیهای پیش بینی شده برای آینده ONVIF چه خواهد بود؟

در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد. البته بهتر است با API ها نیز بعنوان اطلاعات پیش زمینه ای و مرتبط با ONVIF آشنایی داشته باشید.

ONVIF بعنوان یک استاندارد

ONVIF یک سازمان تجاریست که توسط شرکتهای Axis، Bosch و Sony در سال 2008 با بیش از 500 عضو تاسیس شد و قابلیتهای API را برای یکپارچگی محصولات امنیتی توسعه داده است.

تعریفی کوتاه از API : این عبارت مخفف " رابط برنامه نویسی نرم افزار" است که شامل مجموعه ای خاص از قوانین(بعبارت بهتر کد) می باشد که برنامه های نرم افزاری بوسیله آنها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در واقع یک سری کدها و دستورالعملهای شناخته شده و مشترک و قابل فهم برای مجموعه ای از نرم افزارها خواهد بود تا با برقراری ارتباط از ویژگیهای یکدیگر بهره مند شود.

مشخصات گفته شده بصورت گسترده توسط صدها شرکت سازنده محصولات نظارت تصویری با بیش از 5000 محصول، مورد استفاده قرار می گیرند.

ONVIF با توجه به این پشتیبانی و سازگاری گسترده، بصورت یک استاندارد در نظر گرفته شده است. در سال 2013 هم ONVIF و هم PSIA بعنوان یک استاندارد اروپایی در نظر گرفته شدند که هنوز تاثیر این موضوع را نفهمیدیم.

تفاوت ONVIF با PSIA

در سال 2008 دو سازمان تجاری ONVIF و PSIA با ا هدفی یکسان به عرصه استانداردهای یکپارچه امنیت فیزیکی وارد شدند. در ابتدا PSIA متولد شد و بعد از آن ONVIF با پشتیبانی قویتری وارد بازار شد و پرچمدار پروسه تجمیع شرکتهای تولید کننده سیستمهای نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته تحت شبکه شد. در بین این شرکتها Axis که خودش یکی از موسسین ONVIF به حساب می آمد در نقش پیشرو با محصولات خودش سازگاری اولیه را رواج داد. در همین حال PSIA همچنان بدون اینکه به تبیین استانداردها بپردازد به حیات خود ادامه داد تا اینکه ONVIF توانست پیروز میدان مبارزه شود و پروژه یکپارچه سازی و تجمیع دوربینهای مدار بسته تحت شبکه و VMS ها را بدست بگیرد.

چرا  ONVIF؟

پروسه تجمیع بین سیستم دوربینهای مداربسته تحت شبکه و VMS ها زمانبر و هزینه بر خواهد بود. در بخشی از بازار جزیره ای، مثل بازار سیستمهای نظارت تصویری با وجود صدها شرکت مشغول به کار، تمرکز منطقه ای برای کسب یک اشتراک اشتباه بنظر می آید. برای بسیاری از شرکتهای بزرگ تولید کننده VMS، بروز ماندن بر اساس قوانین ONVIF و حفظ مداوم یکپارچگی سخت خواهد بود. از طرفی هم عدم پذیرش سازندگان نوپای دوربین مداربسته هم می تواند مشکل دیگری باشد.

ONVIF سعی کرد تنها بر روی استاندارد عملیاتی متمرکز شود و بسمت تجمیع برندهای کوچک نرود و از طرفی استانداردی انحصاری نشود و محدودیتی برای برندهای مختلف بوجود نیاورد در صورتی که PSIA از ابتدا هم کمی گرایش به سمت انحصار برندها داشت و در واقع هنوز شهرت ویژه ای ندارد.

ONVIF چیست و چه کاری می کند؟

ONVIF به برقراری ارتباط و انتقال تصاویر تحت شبکه (مثلا از هر دوربین مدار بسته و یا هر انکدر)  به دیگر کاربران متصل به شبکه از جمله نرم افزار VMS و NVR ها خواهد پرداخت. از آنجایی که ONVIF نقش زبان مشترک همه این دستگاهها را به عهده خواهد داشت، جزئیات و داده های انتقالی را به روش خودش بخوبی برای حفظ یکپارچگی در بستر شبکه جابجا و تعریف می نماید. در واقع ONVIF یک API یا رابط کاربری مشترک خواهد بود که بر اساس یک سری سرویسهای بنیادی و هزاران روش مشترک به برقراری ارتباط می پردازد. تواناییهای ONVIF شبیه به API هایی است که شرکتهای سازنده دوربین مداربسته بصورت اختصاصی برای برند خودشان طراحی کرده اند، با این تفاوت که نوع شناسایی کاربران و تغییر آدرس IP، Pan، tilt، زوم، event ها و ... را در بین همه برندها تحت پروتکل و استانداردی واحد بصورت یکپارچه اجرا می نماید.

 تفاوتهای ONVIF با API های اختصاصی

سیستم دوربینهای مدار بسته و VMS ها می توانند همزمان از API های اختصاصی برند خودشان در کنار ONVIF استفاده کنند. زیرا همانطور که گفتیم ONVIF قابلیت تقریبا جدیدی است و بیشتر شرکتهای سازنده تجهیزات نظارت تصویری از API های خودشان استفاده می کنند.  برای مثال هر شرکتی از روش و تکنیک مسطح سازی تصاویر پانورامیک اختصاصی خودش استفاده می نماید که در دوربینهای مداربسته Fisheye یا 360 درجه این قابلیت کارایی ملموس تری خواهد داشت. اما بسیاری از دوربینهای مداربسته پانورامیک می توانند توسط ONVIF هم این قابلیت را داشته باشند. تنها تفاوت در آن است که بسیاری از API ها دارای ویژگیهای اختصاصی و بروزی هستند که در ONVIF یا وجود ندارد و یا به همان قدرت نیست.

ویژگیهای کلی ONVIF

همانطور که گفتیم ONVIF از طیف وسیعی از قابلیتها پشتیبانی می کند. ویژگیهای مختلفی تحت استاندارد ONVIF می توانند اجرا شوند که نمونه آنها در دستگاههای ورودی و خروجی هشدار، کنترل PTZ، ضبط، تحلیلگر ویدئویی و .. قابل مشاهده است. دو کار اصلی که ONVIF میسر می نماید به تصویر برداری و ارتباط بر می گردد و اجازه تنظیم هزاران ویژگی در ویدئوها و دوربینهای مدار بسته را بدون توجه به برند تولیدی به کاربران خواهد داد.

1.      دوربین هایک ویژن

2.      دوربین مداربسته

3.      قیمت دوربین مداربسته

4.      دوربین مدار بسته

انتخاب بهترین کابل برای شبکه دوربین مدار بسته و سیستم نظارت تصویری

برای برقراری ارتباط شبکه با سیستمهایی با قابلیت کنترل از راه دور و اصطلاحا ریموت،نیاز به درک کابلها و نوع کابل کشیها خواهند داشت. در برخی موارد کابلهای نصب شده و درحال کار دیگر قابل استفاده نیستند یا ممکن است بخواهید کابلهای جدیدی نصب نمایید. در این مقاله سعی کردیم نگاهی کلی به موضوع نوع کابل شبکه سیستم نظارت تصویری داشته باشیم.

انواع کابلها

بطور کلی 4 نوع کلی کابل برای این منظور وجود دارد. اولین نوع کابل کواکسیال است که مدت مدیدی در حدود چند دهه در سیستمهای آنالوگ مورد استفاده قرار گرفته است. انتخاب دوم کابلهای Cat 5e، Cat 6 و بطور کلی کابلهای شبکه Ethernet (اترنت) بودند که در شبکه های استاندارد مورد استفاده قرار گرفتند. نوع سوم کابلهای زوج سیم است که شامل دو رشته سیم هستند که در مقاصدی مثل سیستمهای هشدار و کنترل دسترسی مورد استفاده قرار می گیرند. نوع آخر(پنجم) هم کابل فیبر یا فیبر نوری است که اغلب برای ارتباطات و فواصل زیاد در فضای آزاد مورد استفاده قرار می گیرند.

 دوربین مدار بسته  دوربین مداربسته هایک ویژن    بهترین دوربین‌ مدار بسته

کابلهای Cat 5e و Cat 6 که امروزه برای ارتباطات شبکه رایج مورد استفاده قرار می گیرند شامل 8 رشته سیم هستند که عموما بصورت 4 زوج سیم تابیده شده مورد استفاده قرار می گیرند. در ارتباطات تحت شبکه و استاندارد PoE، تنها دو زوج سیم که شامل 4 رشته می شوند مورد استفاده اند. این 4 رشته در دو فرم چینش استاندارد A یا B بصورتی که زوجی برای انتقال داده و زوجی دیگر برای انتقال انرژی PoE در نظر گرفته شوند، تنظیم می شوند.

مزایای استفاده از سیمهای متعدد

استفاده از سیمهای مختلف برای شبکه ارتباطی می تواند مزایای زیادی داشته باشد. مهمترین مزیت آن میتواند این موضوع باشد که سیمهای موازی(کابلهای موازی) باعث کاهش مقاومت الکتریکی و در نتیجه انتقال بهتر داده ها خواهد شد. تابیدن کابلها و استفاده زوجی هم از استانداردهای کابل Cat بحساب می آید. تاباندن دو سیم بر روی هم دیگر باعث کاهش نویز شده و مقاومتی را که بر اثر نویز در کابل بوجود می آمده به تبع کاهش می دهد. سایز رشته ها یا سیمها نیز بر اساس استانداردی شناخته شده بنام 24 AWG تعیین می شوند.

استاندارد سازی کابلهای Cat باعث بهبود کیفیت انتقال داده ها تحت شبکه می شود، بهمین دلیل است که طول کابل بطور استاندارد حداکثر 100 متر معادل 328 فوت برای هر ارتباط درنظر گرفته می شوند. این کار باعث می شود انتقال نیروی الکتریکی به یک وسیله توسط PoE نیز ممکن شود. برای مثال در کابلی 100 متری که یک سر آن به منبع تامین انرژی PoE با توان 15.4 وات وصل شده باشد در انتها بدلیل فاصله زیاد این انرژی به 12.95 وات کاهش می یابد. برای استاندارد 802.3at-class 4 که 30 وات است نیز در انتهای کابل با توانی 25.5 واتی روبرو می شویم. در کابلهایی غیر از کابلهای Cat، نمی شود از PoE بخوبی استفاده کرد و حتما باید از مبدل (Convertor) استفاده شود.

 در کابل کشی بر مبنای استاندارد Cat امکان انتقال انرژی الکتریکی PoE با توانی بیشتر از استاندارد 802.3at یعنی بیشتر از 30 وات نیز وجود خواهد داشت. شرکتهای سازنده دوربینهای مداربسته دوربینهایی ساخته اند که می تواند بر روی 2 زوج سیم (بجای یک زوج سیم رایج PoE) انرژی را دریافت کنند. این نوآوری می تواند میزان انرژی محدود 30 وات را که با پتانسیل 57 ولت بوجود آمده در هر زوج سیم به 37 وات ارتقاء داده و عملا در دو زوج سیم به 74 وات انرژی برساند.

 

ظرفیت جابجایی انرژی الکتریکی

باید بگوییم که قابلیتهای انتقال انرژی در یک زوج سیم و کابل کواکسیال بسیار کمتر از ظرفیتی است که کابل شبکه Cat داراست. زیرا همانطور که گفتیم انتقال انرژی تحت PoE در کابل Cat می تواند بر روی دو زوج سیم صورت گیرد. البته هنوز تفاوتهایی وجود دارد.

اگر چه کابل Cat می تواند با تنظیم مقاومت الکتریکی و پهنای باند بخوبی تا 100 متر (328 فوت) انتقال داده ها را میسر نماید اما کابل کواکسیال(Coax) با توجه به ویژگیهایش چنین استانداردی ندارد. بطور کلی در فاصله ای حدود 305 متری یا 1000فوتی یک کابل Cat 5e مقاومتی برابر 22 تا 27 اهم دارد. در یک کابل کواکسیال این مقاومت با توجه به نوع استانداردی مثل RG59 می تواند فرق داشته باشد اما توانایی انتقال آن می تواند بیشتر از 100 متر باشد. در آخر هم تفاوت در مقاومت می تواند بر روی کارایی و کیفیت داده ها اثر بگذارد.

تداخل

بخاطر داشته باشید که مقاومت کابل Cat 5e می تواند بسته به تعداد و میزان تابیده شدن، استاندارد و کیفیت متفاوتی داشته باشد.

با تاباندن سیمها به دور هم میزان نویز داخل کابل کاهش می یابد. یک زوج سیم، استاندارد ویژه ای ندارند و در واقع می تواند در کابهای تخت هم مورد استفاده قرار بگیرند ولی در آن حالت یا بازده کمی دارند یا هیچ تداخل انرژی وجود ندارد. نویز در واقع در مقابل امواج دیجیتال مقاومت بوجود می آورد و باعث اختلال می شود.

در آخر هم کابلهای فیبر نوری قرار دارند. در این روش انتقال که گرانترین راه حل خواهد بود، انتقال و دریافت و ارسال داده ها نیاز به تجهیزات اضافه بیشتری دارند. از مهمترین ویژگیهای این کابلها قابلیت انتقال داده ها در مسافتهای طولانی خواهد بود. مشکل این است که فیبر نوری دیگر استاندارد انتقال انرژی الکتریکی مثل PoE را نخواهد داشت! یعنی برای اینکار نیاز به منبع انرژی در نزدیکی هر یک از تجهیزات در شبکه خواهیم داشت. همچنین هر نوع کابل فیبری نیاز به هماهنگی کامل با سیستمها یا تجهیزاتی خواهد داشت که منابع انتقال هستند. ضمن اینکه نوع ارسال یک حالته یا چند حالته در فرکانسهای ارسال داده ها نیز در این کابلهای نیاز به مهارت، دانش و هماهنگی کامل خواهد داشت.

   انواع دوربین مدار بسته     ریست پسورد هایک ویژن 

خرید دوربین داهوا از نمایندگی معتبر داهوا در ایران


دوربین داهوا این روزها در مراکز مختلفی به فروش میرسد این برند یکی از معتبرترین برندهای بازار بوده که در کنار کیفیت ،قیمت مناسبی نیز دارد.

به گزارش بازرگانی مهر، قیمت دوربین مداربسته داهوا در بازار ایران و در مقایسه با قیمت سایر برندها از جمله هایک ویژن کاملاً اقتصادی است از این رو توانسته به سادگی رضایت کاربران خود را جلب نماید. دوربین داهوا عملکردی قدرتمند و هوشمندانه دارد و با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران توانسته طیف وسیعی از محصولات را با قیمت بسیار مناسب به بازار تجهیزات نظارتی عرضه کند. می‌توانید آخرین قیمت دوربین داهوا را به سرعت در دیجی داهوا پیدا کنید!

قیمت دوربین داهوا و نکات مهم در لیست قیمت آن:

نکته 1: قبل از انتخاب محصول از موجود بودن آن از طریق تماس با شرکت مطلع شوید.

نکته 2: لیست قیمت دوربین داهوا ابتدای هر ماه در سایت آپدیت می‌گردد، بهتر است برای دریافت قیمت روز و قطعی با دپارتمان فروش تماس بگیرید.

نکته 3: برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی تماس بگیرید.

نکته 4: برای مشاهده پرفروش‌ترین دوربین مداربسته داهوا و آشنایی با مشخصات آنها می‌توانید به صفحه فروشگاه داهوا مراجعه نمائید.

نکته 5: برای انتخاب دقیق محصول مورد نظر خود به صفحه راهنمای انتخاب محصول مراجعه نمائید.

در میان برندهای موجود در بازار دوربین داهوا در ایران از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار شده است. داهوا با ارائه خدمات و محصولات خود در نمایندگی‌های معتبر توانسته سهمی زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. شاید بتوان گفت عمده دلیل محبوبیت داهوا در ایران، عرضه محصولات بسیار با کیفیت با قیمت بسیار اقتصادی می‌باشد.

دیجی داهوا به عنوان مرجع تخصصی بررسی و فروش داهوا در ایران عرضه کننده محصولات داهوا با کیفیت بالا و گارانتی معتبر 25 ماهه می‌باشد. توجه به گارانتی معتبر و همچنین نوع بسته بندی جعبه دوربین از نکات مهم در زمان خرید می‌باشد.

دوربین مداربسته داهوا

این دوربین‌ها در دو تکنولوژی‌های IP و HDCVI در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند که با توجه به نوع پروژه خود می‌توانید دوربین مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

چه عواملی باعث محبوبیت محصولات داهوا در ایران شده اند؟

در ابتدا می‌توانیم به مهم‌ترین عامل محبوبیت برند داهوا اشاره کنیم که سهولت نصب، راه اندازی و استفاده از محصولات آن است. برای مثال نحوه طراحی و ساخت دوربین‌های مداربسته آی پی و HD داهوا سبب شده تا تکنسین نصب در کوتاه‌ترین زمان قادر به نصب و راه اندازی آن باشد. محصولات داهوا از جمله دستگاه‌های ذخیره ساز یا دوربین‌های مداربسته از قابلیت plug-and play برای نصب پشتیبانی می‌کنند از این رو نصب آن به سادگی و بدون پیچیدگی انجام می‌گیرد.

علاوه بر این مورد، اکثر دستگاه‌های تولید شده توسط این برند، هوشمند هستند و به همین دلیل میان کاربران در سراسر جهان به خصوص ایران محبوبیت بالایی پیدا کرده اند. به علاوه ویژگی‌های پیشرفته‌تری نظیر tracking، face detection و … نیز سبب می‌شود تا کاربران به خریداری این محصولات تمایل بیشتری پیدا کنند.

دیگر مزیت محصولات داهوا، قیمت مقرون به صرفه این محصولات است اما باید در نظر داشته باشید قیمت پایین این محصولات، تاثیری روی عملکرد این دستگاه‌ها نخواهد داشت. یکی از مسائلی که کاربران همواره به آن توجه دارند هزینه راه اندازی یک سیستم مداربسته است. داهوا با در نظر گرفتن تمامی نیازها و نگرانی‌های کاربران توانسته محصولات متنوع، هوشمند و بسیار قدرتمندی به بازار تجهیزات نظارتی عرضه کند.

داهوا عرضه کننده چه محصولاتی می‌باشد؟

داهوا به طور تخصصی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ذخیره ساز فعالیت می‌کند. محصولات تولید شده توسط داهوا عبارتند از:

· دوربین مداربسته HDCVI

· دوربین مداربسته تحت شبکه IP

· دوربین‌های گردان PTZ

· دوربین‌های حرارتی

· دستگاه NVR

· دستگاه XVR

· اکسس کنترل – سیستم‌های کنترل دسترسی

· سیستم‌های هشداردهنده

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. دوربین مدار بسته

سارقان دوربینهای مداربسته در اصفهان دستگیر شدند


اصفهان - رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو سارق دوربین‌های مداربسته در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس و اعتراف آن ها به 22 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت دوربین‌های مداربسته در حوزه شرق اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی هوشمندانه صحنه‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات علمی و تخصصی، کارآگاهان خودرویی که سارقان از آنها در سرقت‌های خود استفاده می‌کردند را شناسایی و با ردیابی آن موفق شدند مخفیگاه متهمان را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان نهایتاً پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دو سارقی که در این گونه سرقت‌ها دست داشتند را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان از اعتراف متهمان به 22 فقره سرقت دوربین مداربسته در تحقیقات صورت گرفته از آنها خبر داد و اظهار داشت: با اقرار صریح متهمان به سرقت‌های ارتکابی در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

1.       قیمت دوربین مداربسته 

2.      خرید دوربین مدار بسته

3.      قیمت دوربین مدار بسته

4.      دوربین مدار بسته

5.      دوربین مداربسته

6.      قیمت دوربین مداربسته

خرید دوربین مدار بسته