تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی حفاظت تصویری ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته/

چرا باید از Bread crumbs استفاده کرد؟

وقتی کاربر برای کسب اطلاعات وارد یک سایت میشود، خیلی از اوقات نیاز دارد بداند در چه صفحه ای از سایت قرار دارد و صفحات مرتبط با موضوع مورد جستجو را ببیند. برای این کار از bread crumbs استفاده میکنیم

Bread crumbs چیست؟

معنی لغوی این واژه خرده نان یا نان ریزه است و شاید بگید خب اینکه هیچ ربطی با کاربرد اون در وب نداره. Bread crumbs می تونه مکان کنونی کاربران در سایت رو نمایش بده. شاید داستان هنسل و گرتل به گوشتون خورده باشه. اگه یادتون باشه توی اون داستان هنسل برای اینکه بتونه دوباره راه خونه رو پیدا کنه و به خونه برگرده در تمام راه نون ریزه هایی رو روی زمین میندازه تا بعدا بتونه از این طریق راه خونه رو مجددا پیدا کنه و به خونه برگرده. قضیه ی این نون ریزه ها هم در فضای سایت و وردپرس دقیقا همینه با این تفاوت که خرده نان ها از بین نمیرن و ما وسط راه گم نمی شیم. یک bread crumb، متن کوتاه لینک داریست که اغلب در بالای هر صفحه وجود دارد. این bread crumbs در آن واحد به شما نشان می دهند که شما در کجای صفحه قرار دارید. تمام کلمات bread crumb قابل کلیک کردن است و مبدا همه آنها، صفحه خانگی سایت است.


سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

انواع Bread crumbs


1-Location یا مبتنی بر مکان:
این امکانات مبتنی بر مکان، جای دقیق کاربر رو در ساختار درختی سایت نشون میده و اصولا در سایت هایی استفاده میشه که سلسه مراتبی و سطح بندی شده طراحی شده اند و غالبا استاتیک و ثابت هستن. کاربرد این نوع bread crumb برای سایت هایی بیشتر است که محتوای زیاد و لایه های راهبری دارن.

2-Atrribute یا مبتنی بر خصوصیت:
Bread crumbs مبتنی بر خصوصیت طبق ویژگی های یک صفحه خاص طراحی میشن و به گونه ای در مورد نحوه ی دسته بندی صفحه ی فعلی سایت اطلاعاتی میدن. این ها ثابت و استاتیک نیستن و به شکل فیلتر عمل می کنن و طبق انتخاب کاربر تغییر می کنن. این نوع bread crumbs در سایت های فروشگاهی بسیار طرفدار دارن.

3- Path یا مبتنی بر مسیر:
Bread crumbs مبتنی بر مسیر نحوه ی رسیدن کاربران به صفحه ی مورد نظر رو نشون میدن، یعنی صفحه های قبلی ای که کاربر قبل از رسیدن به صفحه ی مورد نظر طی کرده رو نشون میده.

چرا باید از Bread crumbs استفاده کرد؟
چند دلیل برای استفاده از bread crumb وجود دارد که همه آنها با سئو سایت در ارتباطند. این دلایل عبارتند از:

1- گوگل bread crumbs را دوست دارد
گوگل نیز مانند کاربران، bread crumbs را دوست دارد. bread crumbs به گوگل امکان می دهد که نگاه متفاوتی به ساختار سایت داشته باشد. به علاوه گوگل از اطلاعات bread crumb در صفحات جستجو استفاده می کند. بنابراین نمایش سایت شما در صفحات جستجو برای کاربران جذاب تر خواهد بود و در مجموع سئو سایت ارتقا خواهد یافت.

2- bread crumbs تجربه کاربری را ارتقا می دهند
افراد از گم شدن متنفرند. آنها در مواجهه با یک مکان جدید به اطراف نگاه می کنند تا اشیا یا موارد آشنا را شناسایی کنند. این پروسه در وبسایت ها نیز وجود دارد. شما می بایست از ترس کاربران کاسته و آنها را راضی نگه دارید. bread crumbs با نمایش خروجی های مناسب و آشنا، تجربه کاربری را ارتقا می دهند و دیگر آنها کلید بک را فشار نمی دهند. همانطور که می دانید تجربه کاربری از پارامترهای مهم سئو محسوب می شود.

3- bread crumbs موجب کاهش بانس ریت می گردد
امروزه کمتر کسی از طریق صفحه اصلی وارد سایت ها شده و اکثر بازدید ها به صورت طبیعی و از طریق موتورهای جستجو انجام می شود. این مسئله بدین معنیست که هر صفحه از سایت شما به معنی یک ورودی می تواند باشد. اگر صفحه ورودی سایت رضایت کاربران را کسب نکند، بایست از راهنمایی هایی بهره ببرید تا آنها را به دیگر قسمت های مرتبط با آن صفحه هدایت کنید.
با استفاده از bread crumbs می توان پیشنهاد های جایگزینی به کاربران ارائه داد و از این طریق بانس ریت سایت را کاهش داد و به سئو وب سایت کمک زیادی کرد. مطمئنا با ما هم عقیده اید که ارسال کاربران به صفحه اصلی سایت بهتر از آنست که آنها دکمه بک را فشار دهند و به گوگل برگردند.


مزایای استفاده از bread crumb
- مناسب برای کاربران: bread crumb به عنوان یک هدایتگر ثانویه به کاربر در بازدید از سایت کمک میکند تا به راحتی به صفحه مورد نظر خود برسد
- کاهش کلیک: با استفاده از bread crumbs کاربرها میتوانند با کلیک کمتر به صفحه مورد نظر خود برسند و یا تنها با فشار بر روی لینک بازگشت به صفحه قبل برگردند بدون اینکه از دکمه بازگشت در مرورگر خود استفاده کنند.
- افزایش بهینه سازی و سئو سایت : استفاده از bread crumbs میتواند یک راه عالی برای جلب بازدید کننده سایت شما و افزایش رتبه آن باشد و همچنین در سئو بسیار مهم است .
- نشان دادن سلسله مراتب سایت: از آنجایی که ناوبری اولیه یک وب سایت سلسله مراتب هر صفحه در سایت را نشان نمیدهد bread crumb به کاربران اجازه می دهد سلسله مراتب یک صفحه در داخل وب سایت را ببینند .
- کمک کردن با ایجاد امکانات اضافی: گاهاً اتفاق می افتد که کاربر به درستی نمیداند چگونه از امکانات سایت استفاده کند یا حتی دقیقاً نمی داند دنبال چه مطلبی در سایت میگردد. bread crumb به کاربر اجازه میدهد تا بهتر و راحت تر در سایت جستجو و حرکت کند و با ساختار آن آشنا شود.
- ایجاد علاقه: وقتی که کاربر در صفحه ای از سایت است، bread crumbs میتوانند با ایجاد علاقه و وسوسه کاربر را علاقه مند کنند تا از صفحات دیگر نیز بازدید نماید بدون اینکه لازم باشد از صفحه اول سایت سلسله مراتب را دنبال کند .
- روشی آسان برای ایجاد back track : هدایتگر اصلی سایت برای فالو و back track طراحی نشده و از آنجایی که back track یک روش عالی برای سئو و بهینه سازی سایت است، استفاده درست از bread crumb این کار را برای شما انجام میدهد

با این که در آن داستان معروف، با ریختن خرده نان ها هم هنسل و گرتل در جنگل گم شدند، اما شما اجازه ندهید که کاربران حاضر در سایت احساس گم شدن کنند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

تبلیغات میان متنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد